Gratis annuleren tot 07/07/22
Gratis annuleren tot 08/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
TravelocityUS$ 161
Destinia.com
Beoordeeld op 23 oktober 2021

We konden pas 15.30 inchecken ipv 14.00, omdat de kamer nog niet klaar was. Moesten desondanks wel volle prijs betalen. Kamer op de bovenste etage, waar ik met mijn 1.68 mijn hoofd meermaals stootte aan het schuine plafond. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer en badkamer was erg basic (zeg maar gerust verouderd). Waterwarmte en druk wisselde enorm in de douche. Vanuit de kameringang (waar het tapijt vol vlekken zat) kwam je in de badkamer, waarna je nog weer extra een trap op moest naar het bed. Veel geluid vanuit de stad, maar dat is te verwachten. Glutenvrij ontbijt was erg teleurstellend, 4 droge glutenvrije boterhammen en een klein cakeje. Terwijl het buffet verscheidene broodsoorten, koeken in overvloed had en we weken voor ons bezoek hadden gevraagd om een glutenvrij ontbijt. Nog nooit een hotel gehad die het zo teleurstellend aangepakt had. Volgens mij is het niet ingewikkeld om wat vers afgebakken broodjes te hebben of om ter plekke wat af te bakken.
Prijs van bijna 100 euro was deze kamer absoluut niet waard. Om toch enigszins positief te eindigen: de receptie was uiterst vriendelijk, voorbeeld voor velen. Wel jammer dat de rest van alles dit zo teniet deed.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 4 maart 2020

Centraal gelegen op de mooiste straat van Leuven en vlakbij alle bezienswaardigheden. Vriendelijke ontvangst en leuke kamer, uitgebreid ontbijt in prachtige ruimte geserveerd, genoten van een top weekendje!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 9 september 2019

Ruim voldoende en zeker voor herhaling vatbaar!! Fijne propere kamers en erg vriendelijk personeel. Perfect ontbijt en dat alles in het centrum! Parkeergarage om de hoek waar je ook nog korting op krijgt ! Wat wil je nog meer !

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 mei 2019 via mobiele applicatie

Op internet staat dit Hotel aangegeven met een 8,3.
Maar in onze ogen is het net geen 7.
De lokatie is goed en je krijgt korting om te parkeren in garage La Deuze.
De kamers zijn wel schoon en de bedden oké.
De kleine receptie is bovenaan de trap.
De kamers achter zijn klein en kijken uit op een blinde muur.
De kamers voor zijn groter.
Alles is zeer gehorig. Achter een constant zoemend geluid en aan de voorkant veel lawaai vh stappende publiek.
Op de kamers misten we een waterkoker voor koffie of thee.
Het ontbijt is van 8:00 tot 10:30 en voelde wat onprofessioneel aan.
Koffie in thermoskannen en de rest in een kast en op (bijzet) tafels.
De gekookte eieren waren nog rauw.
Na dit te hebben aangegeven kregen we nieuwe, helaas met hetzelfde resultaat.
Er werd wel tot het laatste moment aangevuld.
Bij het afrekenen werd er voor 1 kamer meer gerekend omdat deze een bad had.
Maar al onze kamers hadden een bad en waren dus gelijkwaardig.
De eigenaresse bleef echter volhouden.
Voor ons de eerste en laatste keer hier.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019

Hotel ligt pal in het centrum wat een pluspunt is (alles binnen wandelafstand). Als je kamer aan de straatzijde ligt is dat een minpunt. De hele nacht last gehad van nacht lawaai zowel van binnen als buiten het hotel. Bed was wel goed.
Ontbijt is basic maar ok. Kamers zijn klein en wel aan wat renovatie toe. Stopcontacten langs de bedden werkten wel met het lampje, maar niet met een gsm oplader.
Inchecken gebeurde heel vriendelijk, mochten zelfs al vroeger inchecken. Bij het uitchecken kregen we gewoon de rekening, niet de vraag hoe het verblijf geweest was.

Datum van verblijf: januari 2019