Beoordeeld op 9 september 2019

Ruim voldoende en zeker voor herhaling vatbaar!! Fijne propere kamers en erg vriendelijk personeel. Perfect ontbijt en dat alles in het centrum! Parkeergarage om de hoek waar je ook nog korting op krijgt ! Wat wil je nog meer !

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 mei 2019 via mobiele applicatie

Op internet staat dit Hotel aangegeven met een 8,3.
Maar in onze ogen is het net geen 7.
De lokatie is goed en je krijgt korting om te parkeren in garage La Deuze.
De kamers zijn wel schoon en de bedden oké.
De kleine receptie is bovenaan de trap.
De kamers achter zijn klein en kijken uit op een blinde muur.
De kamers voor zijn groter.
Alles is zeer gehorig. Achter een constant zoemend geluid en aan de voorkant veel lawaai vh stappende publiek.
Op de kamers misten we een waterkoker voor koffie of thee.
Het ontbijt is van 8:00 tot 10:30 en voelde wat onprofessioneel aan.
Koffie in thermoskannen en de rest in een kast en op (bijzet) tafels.
De gekookte eieren waren nog rauw.
Na dit te hebben aangegeven kregen we nieuwe, helaas met hetzelfde resultaat.
Er werd wel tot het laatste moment aangevuld.
Bij het afrekenen werd er voor 1 kamer meer gerekend omdat deze een bad had.
Maar al onze kamers hadden een bad en waren dus gelijkwaardig.
De eigenaresse bleef echter volhouden.
Voor ons de eerste en laatste keer hier.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019

Hotel ligt pal in het centrum wat een pluspunt is (alles binnen wandelafstand). Als je kamer aan de straatzijde ligt is dat een minpunt. De hele nacht last gehad van nacht lawaai zowel van binnen als buiten het hotel. Bed was wel goed.
Ontbijt is basic maar ok. Kamers zijn klein en wel aan wat renovatie toe. Stopcontacten langs de bedden werkten wel met het lampje, maar niet met een gsm oplader.
Inchecken gebeurde heel vriendelijk, mochten zelfs al vroeger inchecken. Bij het uitchecken kregen we gewoon de rekening, niet de vraag hoe het verblijf geweest was.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt midden in het centrum van Leuven, op loopafstand (paar minuten) van alle leuke restaurants (in de muntstraat), alle cafe en bezieningswaardigheden. Vooral het stadhuis en de bibliotheek zijn aan te raden.
Het hotel heet het theater hotel, omdat er tegenover het hotel een theater staat.

Bij binnenkomst in het hotel moet je direct een trap op naar de receptie. Je wordt vriendelijk geholpen en krijg wat uitleg over de stad. Als je je auto parkeer in een parkeergarage, krijg je een kortingskaart. Je kan al direct je auto parkeren, voordat je de kaart ontvangt.

De kamers zijn schoon en ruim. Twee minpunten, de kamers zijn lawaaierig, zowel geluiden van de straat als geluiden van de kamers naast ons. De buren zijn er dun. Het tweede minpunt is dat de douche erg laag is van kamer 32, ik past er niet onder.

Het ontbijt ziet er verzorgd uit en er is voldoende keuze. Jammer dat ze niet alles meer bijvulde als het op was.
Het ontbijt wordt geserveerd op de eerste verdieping in een erg mooie ruimte.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 23 december 2018

Hier 2 nachten geboekt voor een bezoek aan de kerstmarkt! Top locatie, top ontbijt en vriendelijk personeel! Helaas ook een paar minpuntjes, 1ste dag, drankjes uit de minibar gehad, deze werden niet aangevuld, dus toen we de 2de op de kamer wat wilde drinken, helaas nog maar 1 flesje van wat we wilde. Toiletpapier, helaas ook op en nergens een rol te bekennen. Kamers zijn voorzien van zwarte vloerbedekking, hier zie je alles op dus stofzuigen moet je elke dag doen. Helaas ook dat werd vergeten tijdens ons verblijf. Toen ik hier bij het uitchecken een opmerking over maakte, werd er in mijn ogen heel laconiek over gedaan, ''we hadden toch even naar de receptie kunnen komen". Klopt inderdaad maar het had ook gewoon aangevuld kunnen worden. Verder is het hotel wel aan een renovatie toe, maar top ligging!

Kamertip: Top ligging
Datum van verblijf: december 2018