Gratis annuleren tot 26/05/22
Expedia.comUS$ 94
PricelineUS$ 107
TravelocityUS$ 94
Beoordeeld op 18 december 2018

Topservice! Aangename plaats en mega leuke collega's, super groot ontbijt, veel variatie, leuke uitgangsbuurt. Bezoekje aan de Oude Markt moet je zeker eens doen!! Muntstraat om gezellige restaurantjes te zoeken, shopping paradijs in de Bondgenotenlaan, Diestsestraat en Mechelsestraat

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in stadshart, de receptie is op de eerste verdieping. De kamer zijn klein en hebben geen airconditioning. Tijdens de extreme hitte waren de kamers van ventilatoren voorzien, maar dat hielp niet veel. De ontbijtzaal en buffet zijn geweldig. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

3 sterren voor de ligging, vriendelijkheid van personeel aan receptie en het inbegrepen ontbijt. Renovatie van de infrastructuur is nodig op alle vlakken, verouderde kamers die met wat gebreken. Heel wat lawaaihinder in de kamer.

Beoordeeld op 23 augustus 2018

Fijn hotel in het centrum van de stad. Op loop afstand van alle bezienswaardigheden. Het hotel ligt in één van de twee grootse winkelstraten maar last hebben we er niet van gehad. Bij de receptie zijn we heel vriendelijk ontvangen en werd ons meteen aangegeven waar we allemaal naar toe konden. Bij de receptie is ook een kortingskaart voor de parkeergarage (paar minuten lopen vanaf het hotel). De kamers zijn ruim voldoende met een nette badkamer en van alle gemakken voorzien. Positief is de gratis kluis in de kamer. Er is zelfs een gevulde minikoelkast in de kamer. Al vond ik de prijzen van de consumpties best wel prijzig. Zijn hier maar één nacht geweest maar het bed beviel goed. Eigenlijk hebben we tot op heden geen beter hotelbed tegen gekomen. Een gevarieerd uitgebreid goed ontbijt is bij de prijs inbegrepen. Al met al is het hotel uitstekend bevallen en zeker aan te bevelen voor en citytrip naar Leuven.

Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gisteren ingecheckt bij een vriendelijke man die ons van allerlei informatie voorzag )Nu aan het ontbijt (uitgebreid en goed verzorgd) na een heerlijke nacht.
De kamer die wij hebben is aan de voorzijde van het hotel met uitzicht op het theater. Mooie kamer en super schoon! De bedden zijn heel goed!
Was heel warm zoals iedereen weet, maar in de kamer stond een ventilator die een koel briesje over ons blies, heerlijk !
Extra: gezien de warmte mogen de gasten gratis fris uit de minibar! Top!
Zeer aan te bevelen!!