Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Beoordeeld op 16 november 2023

Een uitstekend hotel, heel mooie kamers, heel proper, heel vriendelijk personeel en een heel lekker ontbijt in een aangename ontbijtruimte. Heel dicht bij het centrum van Leuven gelegen. Alles top! Wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 25 oktober 2023

Het hotel, comfortabel en grotendeels modern, is prachtig gelegen in het oude centrum van Leuven. Veel historie in de onmiddellijke omgeving, waaronder enkele delen van het hotel. Maar ook rustig gelegen, heb met mijn raam open slapen. Speciale vermelding voor het bijzonder vriendelijk personeel.

Kamertip: Sla het onbijt niet over!
Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 oktober 2023

zeer goed hotel, vlak in het centrum van Leuven,prachtige kamers en vriendelijke service in het algemeen,uitgebreid ontbijt,ook de ondergrondse parking is top en een must,kortom een echte aanrader,vele restaurantjes en horecazaken op 5min, wandeleen

Kamertip: wil je een zeer goed hotel in Leuven? doen
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 27 september 2023

Prachtig hotel op zeer een goede afstand tot het oude centrum. Mooie kamer en een goed uitgebreid ontbijt. Parkeren ook makkelijk bij het hotel. Zeker een aanrader bij een verblijf in Leuven. Volgende keer weer.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 5 september 2023

Mooi schoon hotel op een geweldige plek. Wij hadden een kamer in het oude gedeelte van het hotel, deze was heel erg sfeervol. Garage onder het hotel helemaal top. Heel erg vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: september 2023