Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Beoordeeld op 24 augustus 2023 via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten geslapen.
De kamer was erg mooi. Lekker bed, heerlijke regendouche. Bij het ontbijt voldoende keus, lekker, personeel ruimde tafels snel leeg zodar alles er netjes uitzag. De locatie is top! Gelegen in een rustig straatje en in een paar minuten lopen ben je middenin het bruisende centrum. Parkeren in de garage onder het hotel was ook top.

Een paar verbeterpuntjes; personeel was niet erg verwelkomend, er zat heel veel kalkaanslag in de douche, er hing oude informatie in de liften.

Beoordeeld op 21 augustus 2023 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel! Wij waren hier voor 1 nacht voor een tour in de Stella brouwerij. De bedden waren goed en een drankje doen bij de klooster bar is zeker een aanrader. Mochten wij nog eens in Leuven komen zal wij zeker overwegen om nog eens bij dit hotel te boeken. De locatie is ook goed ligt in het centrum van Leuven

Kamertip: Stella brouwerij
Beoordeeld op 6 augustus 2023 via mobiele applicatie

Slechts een nachtje op doorreis. En als het pijpenstelen regent, je twee muggen op je kamer niet te pakken krijgt en met zijn tweeën in een twijfelaar ligt na een suite in Reims, dan is het even anders. Wel prima maar het ontbijt was het hoogtepunt. Locatie is top.

Beoordeeld op 30 juli 2023

Een heel fijne ontvangst, een heel mooi verzorgd hotel, heel mooie kamer, kraaknet, historisch maar ook modern, een uitgebreid ontbijt en dat allemaal in een rustige straat in stad Leuven. Het hotel biedt zoveel meer, is ruim maar toch heel persoonlijk. De kamers zijn echt top en de bedden goed, ik heb totaal geen rugpijn gehad

Kamertip: Geniet van het ontbijt, kijk eens rustig rond
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 27 juli 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel met een mooi uitgebreid ontbijt op een toplocatie in Leuven. Jammer dat we nu een minder goed gelegen kamer hadden. Een aanrader bij een bezoek aan Leuven. Kort bij het centrum en alle bezienswaardigheden. Redelijke prijzen..

Datum van verblijf: juli 2023