Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 21 augustus 2023 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel! Wij waren hier voor 1 nacht voor een tour in de Stella brouwerij. De bedden waren goed en een drankje doen bij de klooster bar is zeker een aanrader. Mochten wij nog eens in Leuven komen zal wij zeker overwegen om nog eens bij dit hotel te boeken. De locatie is ook goed ligt in het centrum van Leuven

Kamertip: Stella brouwerij
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 6 augustus 2023 via mobiele applicatie

Slechts een nachtje op doorreis. En als het pijpenstelen regent, je twee muggen op je kamer niet te pakken krijgt en met zijn tweeën in een twijfelaar ligt na een suite in Reims, dan is het even anders. Wel prima maar het ontbijt was het hoogtepunt. Locatie is top.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 30 juli 2023

Een heel fijne ontvangst, een heel mooi verzorgd hotel, heel mooie kamer, kraaknet, historisch maar ook modern, een uitgebreid ontbijt en dat allemaal in een rustige straat in stad Leuven. Het hotel biedt zoveel meer, is ruim maar toch heel persoonlijk. De kamers zijn echt top en de bedden goed, ik heb totaal geen rugpijn gehad

Kamertip: Geniet van het ontbijt, kijk eens rustig rond
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 27 juli 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel met een mooi uitgebreid ontbijt op een toplocatie in Leuven. Jammer dat we nu een minder goed gelegen kamer hadden. Een aanrader bij een bezoek aan Leuven. Kort bij het centrum en alle bezienswaardigheden. Redelijke prijzen..

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 14 juni 2023

Ons verblijf was zeer teleurstellend. Ten eerste ontbrak een douche. Er was een zitbad. We konden een "upgrade" krijgen tegen bijbetaling, maar dat bleek een bezemhok met een heel klein bed (en uitzicht op een vuilnisbelt).

De badervaring werd nog erger doordat er af en toe een plens gloeiend heet water er tussendoor kwam ("maar dat kan voorkomen in een collectief systeem", aldus de directeur).

We kunnen 25% korting krijgen bij een volgend bezoek als compensatie, slechte service bieden als een soort klantenbinding. Nee, dank u.

Het positieve van het hotel is de locatie.

Kamertip: Zorg dat je onder geen beding op de bovenste etage terecht komt, tenzij u opteert voor de studentenkamer ervaring.
Datum van verblijf: mei 2023