Official Site
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Beoordeeld op 30 juli 2023

Een heel fijne ontvangst, een heel mooi verzorgd hotel, heel mooie kamer, kraaknet, historisch maar ook modern, een uitgebreid ontbijt en dat allemaal in een rustige straat in stad Leuven. Het hotel biedt zoveel meer, is ruim maar toch heel persoonlijk. De kamers zijn echt top en de bedden goed, ik heb totaal geen rugpijn gehad

Kamertip: Geniet van het ontbijt, kijk eens rustig rond
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 27 juli 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel met een mooi uitgebreid ontbijt op een toplocatie in Leuven. Jammer dat we nu een minder goed gelegen kamer hadden. Een aanrader bij een bezoek aan Leuven. Kort bij het centrum en alle bezienswaardigheden. Redelijke prijzen..

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 14 juni 2023

Ons verblijf was zeer teleurstellend. Ten eerste ontbrak een douche. Er was een zitbad. We konden een "upgrade" krijgen tegen bijbetaling, maar dat bleek een bezemhok met een heel klein bed (en uitzicht op een vuilnisbelt).

De badervaring werd nog erger doordat er af en toe een plens gloeiend heet water er tussendoor kwam ("maar dat kan voorkomen in een collectief systeem", aldus de directeur).

We kunnen 25% korting krijgen bij een volgend bezoek als compensatie, slechte service bieden als een soort klantenbinding. Nee, dank u.

Het positieve van het hotel is de locatie.

Kamertip: Zorg dat je onder geen beding op de bovenste etage terecht komt, tenzij u opteert voor de studentenkamer ervaring.
Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 12 juni 2023

Een hotel zoals je een Martins hotel kan noemen. Aangenaam kader!
Het onbijt kon uitgebreider voor de prijs van 23€ per persoon. Ook was er weinig ruimte om buiten te ontbijten. De bar was ook iets vroeger gesloten dan aangegeven.
Wel heel vriendelijk onthaal bij de incheck!

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 5 juni 2023

Gewoon een Top hotel in hartje Leuven .
Alles kraaknet en zeer vriendelijk personeel ,en een mooi terrasje aan .
De Bar was ook in orde en de kamer zekers ,ik voelde mij gelijk een prinses .
Het ontbijt was meer of top zo zijn er weinig ,nog Martins gedaan maar deze is TOP !!!

Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde alleen