Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 286
PricelineUS$ 286
Hotels.comUS$ 286
TravelocityUS$ 286
eDreamsUS$ 263
FindHotelUS$ 298
Beoordeeld op 18 mei 2022 via mobiele applicatie

Hotel aan rand van centrum. Goed gemoderniseerd. Heel vriendelijk personeel. Maar... biedt niet wat je gezien de prijzen zou mogen verwachten. Geen badjassen en slippers, lege minibar, alleen koffie maar geen thee op de kamer. Kamers op tweede etage zonder enig uitzicht, behalve naastgelegen daken en kolonie duiven dan. Ook erg jammer dat al voor 7 uur 's ochtends naast het hotel begonnen wordt met lossen van vrachtwagens dus uitslapen was er niet bij. Leuke hotelbar wel in oud deel hotel. Ontbijt kunnen we niet beoordelen want dat hebben we maar overgeslagen.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 10 maart 2022

Voor een bezoek aan Leuven het meest geschikte hotel, vinden wij. Goede ligging, mooie kamers, bubbelbad, servicegericht personeel en een zeer gezellige hotelbar. Ontbijt in de vorm van buffet is uitgebreid en verzorgd.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 3 maart 2022

Mooi hotel waarbij nieuwbouw gecombineerd wordt met een historisch gebouw. Mooie ruime kamers. heel vriendelijk personeel zowel bij het in- en uitchecken, als aan het ontbijt en het poetspersoneel. Heel lekker ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 28 februari 2022

Bij Martin's klooster voel je jou direct thuis. Heel vriendelijk, ideale ligging, zalige bedden en super vriendelijk personeel. Echt top! Het is heel centraal gelegen, dichtbij de winkels en restaurants.

Kamertip: Kies voor een kamer in het apart gebouw als je volledige rust wenst.
Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 februari 2022

Dit hotel is heel goed gelegen om een citytripje in Leuven te doen. Dicht bij het centrum en goed bereikbaar. Er is een parking aan het hotel verbonden. Het onthaal is efficient en uiterst vriendelijk.
De kamers stralen rust uit en zijn voorzien van alle comfort.
Wij vinden het ontbijt uitmuntend en genieten van de veelzijdigheid in het aanbod; Alles ook kwaliteitsvol.
Ook in de bar straalt alles rust en gezelligheid uit. er is een groot aanbod aan drankjes en die hebben een goede kwaliteit.
Kortom, een hotel naar ons hart, waar we steeds graag naar terugkomen.
Daarnaast stellen we de vriendelijkheid van het personeel heel erg op prijs.
Dank je wel aan het ganse team!

Datum van verblijf: februari 2022