Gratis annuleren tot 14/07/22
Hotels.comUS$ 124
PricelineUS$ 121
TravelocityUS$ 124
Beoordeeld op 3 maart 2022

Mooi hotel waarbij nieuwbouw gecombineerd wordt met een historisch gebouw. Mooie ruime kamers. heel vriendelijk personeel zowel bij het in- en uitchecken, als aan het ontbijt en het poetspersoneel. Heel lekker ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 28 februari 2022

Bij Martin's klooster voel je jou direct thuis. Heel vriendelijk, ideale ligging, zalige bedden en super vriendelijk personeel. Echt top! Het is heel centraal gelegen, dichtbij de winkels en restaurants.

Kamertip: Kies voor een kamer in het apart gebouw als je volledige rust wenst.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 februari 2022

Dit hotel is heel goed gelegen om een citytripje in Leuven te doen. Dicht bij het centrum en goed bereikbaar. Er is een parking aan het hotel verbonden. Het onthaal is efficient en uiterst vriendelijk.
De kamers stralen rust uit en zijn voorzien van alle comfort.
Wij vinden het ontbijt uitmuntend en genieten van de veelzijdigheid in het aanbod; Alles ook kwaliteitsvol.
Ook in de bar straalt alles rust en gezelligheid uit. er is een groot aanbod aan drankjes en die hebben een goede kwaliteit.
Kortom, een hotel naar ons hart, waar we steeds graag naar terugkomen.
Daarnaast stellen we de vriendelijkheid van het personeel heel erg op prijs.
Dank je wel aan het ganse team!

Beoordeeld op 27 februari 2022 via mobiele applicatie

Perfect voor een tripje naar Leuven.

Mooi hotel met grote en schone kamers. Het centrum bereik je te voet binnen 3 minuten. Het personeel is behulpzaam en wij vonden de prijs- kwaliteit verhouding uitstekend.

Je kunt onder het hotel parkeren voor €30 per nacht. Wij hebben gezien enkele reviews niet ontbeten bij het hotel. We zijn er wel langsgelopen en dan zie je het "standaard hotelontbijt" als lopend buffet voor je klaar staan.

Wil je een leuk plekje om te ontbijten dan loop je in 5 minuten naar Bar Leuv voor een gezond ontbijt, of bezoek de bakker in dezelfde straat.

Kamertip: Zaterdagavond is druk in Leuven, reserveer je restaurant voorafgaand aan je bezoek
Beoordeeld op 16 februari 2022

mooie ruime kamers met bubbelbaden. Uitgebreid ontbijt met zeer ruime keuze. Vlakbij het centrum dus ideale uitvalsbasis. Restaurants en oude markt allemaal op wandelafstand. Kortom relaxen in Leuven doe je hier

Kamertip: ga voor een kamer met bubbelbad