Gratis annuleren tot 26/05/22
PricelineUS$ 124
Travelocity
Prestigia.comUS$ 133
Beoordeeld op 4 januari 2022

Wij hadden een Charming kamer geboekt, maar bij aankomst bleek er geen douche (alleen een handdouche) op de kamer aanwezig te zijn, terwijl dit wel op de foto's op de website stond. Uit navraag bij de receptie bleek dat sommige Charming kamers wél een douche hebben en andere niet, terwijl de prijs hetzelfde is. Ik had voor 200 euro per nacht meer verwacht. Ook was er geen waterkoker aanwezig op de kamer, terwijl dat wel in de beschrijving stond. Dat heeft echt voor een negatieve ervaring gezorgd, terwijl de rest van ons verblijf goed was. Het ontbijt is super en het hotel is verder erg netjes en verzorgd.

Kamertip: Als je een Charming kamer boekt in de comments aangeven dat je een aparte douche wilt.
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 30 december 2021

Het hotel is echt een aanrader. Het was schoon en mooi verzorgd. Het bed lag heerlijk. het personeel was erg vriendelijk. De ligging is perfect, binnen twee minuten lopen ben je de binnenstad. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 1 december 2021

De ligging van het hotel is prima. Midden in het centrum van de stad en op loopafstand van restaurants, bar en winkels. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. De kamers zijn wat smal. Het ontbijt is prima maar niet spectaculair. De hotel bar is gezellig. Flink punt van kritiek. De kamers hebben wij via pin betaald maar het hotel heeft de reservering op de credit card laten staan. Dat is erg slordig. Zeker als na 2 keer bellen het nog niet is opgelost. Nu maar via de mail geprobeerd. Wellicht dat dit helpt.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 16 november 2021

Het hotel ligt tegen het oude centrum aan. Een ruim gebouw met mooie details in het oude gedeelte. Prachtige binnentuin waar het zomers vast goed toeven is. Kleine, maar prettige kamer op de derde verdieping. Sanitair netjes en schoon. Leuke hotelbar, goed ontbijt. Een nadeel: de temperatuur in de kamer was erg hoog, en de verwarming lastig bij te stellen.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 4 oktober 2021

Wij verbleven voor een nacht. Ruim voor incheck mochten we al in de parkeerkelder staan en na uitcheck hoefden wij pas in de avond uit de garage weg. Dit hotel heeft alles wat een stadshotel nodig heeft. Supervriendelijke ontvangst waarbij de receptionist ons spontaan een wandelroute door de stad gaf, ligging in het centrum, een hele schone kamer, een goed bed, een fijne badkamer, voldoende kastruimte, verduisterende gordijnen, koffie en thee op de kamer. Kortom; wij waren heel blij met dit hotel! Complimenten voor het personeel!

Kamertip: Onze kamer lag aan de straat midden in het centrum maar was toch stil.
Datum van verblijf: oktober 2021