133 US$
144 US$
106 US$
BESPAAR 38 US$
Gratis annuleren tot 11/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com108 US$
eDreams108 US$
getaroom.com144 US$
Beoordeeld op 14 december 2020 via mobiele applicatie

Kamer in orde, service in orde. Ontbijt in een papieren tas voor op de kamer. Fruit, yoghurt en fruitsap aanwezig, maar voor een viersterrenhotel verwachten wij meer dan choco en confituur als beleg. Ontbijt vinden wij dus ondermaats voor een viersterrenhotel.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 15 november 2020

Superior kamer was piepklein in vergelijking met andere verblijven. Zelfs de badkamer was groter dan onze kamer zelf. Ook géén telefoon op de kamer wat ongehoord is bij een hotel als dit - ik moest zelf met mijn gsm naar de receptie bellen toen ik vragen had. Ook géén gratis flesjes water op de kamer én géén gratis slippers gekregen. Wél goede regendouche en leuk bubbelbad. Nespresso machine was ook goed. Bed was comfortabel maar ook niet groot voor 2. Ontbijt was zeer pover ook al was het tijdens de semi-lockdown en was het restaurant gesloten. We kregen enkel een croissant en appelflap, een yoghurtje, een snee peperkoek en een banaan. Voor de rest geen broodjes of charcuterie of kaas noch fruitsap.

Kamertip: Vraag naar een rustige kamer in het vernieuwde gedeelte van het hotel.
Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 10 oktober 2020

Het hotel is makkelijk toegankelijk en parking is bij het hotel voorzien (25€/nacht). Je mag er wel 2 volledige dagen blijven staan wat in een stad zeker waardevol is. De kamer was proper, functioneel en modern ingericht. De ontvangt was correct met de nodige uitleg. Niets op aan te merken. Het ontbijt was uitgebreid en je kon dankzij een persoonlijke grijptang zelf gebruik maken van het buffet. Conclusie: modern en proper hotel op wandelafstand van alles wat Leuven te bieden heeft. Aanrader!

Beoordeeld op 8 oktober 2020

Onze 3jar huwelijksverjaardag hier gevierd. Er waren echte rozenblaadjes in een hartje op ons bed, met een mooi kaartje en chocolade. Ze hebben ons dezelfde kamer gegevens als diegene die we 3 jaar geleden hadden. Zo attent!! Het ontbijt was uitstekend verzorgd en overvloedig. Alles was gewoon perfect!!

Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Martins klooster is het ideale decor voor een romantisch tripje naar Leuven.
* Kamer 4 ligt in het kloostergedeelte met haardvuur, bubbelbad, hemelbed en zicht op de binnentuin
* De Oude markt is vlakbij en ondanks dat je in binnenstad slaapt, heb je totaal geen last van lawaai of auto's
* Tip: parkeer het hele weekend voor 3€ op parking Teken aan Gasthuisberg & sta op 10 minuten in de binnenstad met een gratis busrit