135 US$
146 US$
108 US$
BESPAAR 38 US$
Gratis annuleren tot 04/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams108 US$
Tripadvisor109 US$
getaroom.com146 US$
Beoordeeld op 8 oktober 2020

Onze 3jar huwelijksverjaardag hier gevierd. Er waren echte rozenblaadjes in een hartje op ons bed, met een mooi kaartje en chocolade. Ze hebben ons dezelfde kamer gegevens als diegene die we 3 jaar geleden hadden. Zo attent!! Het ontbijt was uitstekend verzorgd en overvloedig. Alles was gewoon perfect!!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Martins klooster is het ideale decor voor een romantisch tripje naar Leuven.
* Kamer 4 ligt in het kloostergedeelte met haardvuur, bubbelbad, hemelbed en zicht op de binnentuin
* De Oude markt is vlakbij en ondanks dat je in binnenstad slaapt, heb je totaal geen last van lawaai of auto's
* Tip: parkeer het hele weekend voor 3€ op parking Teken aan Gasthuisberg & sta op 10 minuten in de binnenstad met een gratis busrit

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 23 september 2020

Het hotel heeft een heel mooie locatie dicht bij het centrum en een betalende parking is eraan verbonden. Wij vinden het een prachtig hotel waar oud en nieuw perfect in elkaar overgaan. Het personeel is super vriendelijk en doet er alles aan om je een goed gevoel te geven. Wij gaan regelmatig op hotel en kunnen dus wat vergelijken. Steeds komen we hier terug. De kamers zijn fantastisch en van alle comfort voorzien. En nu tijdens de corona, een goed georganiseerd coronaproof ontbijtbuffet met werkelijk alles erop en eraan. De bar is heel gezellig en ook de receptie komt in deze tijden niet koel over. Overal steeds oog voor detail.
Een beter hotel in België hebben we tot heden nog niet gevonden.

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst dat doet al veel. Ondergrondse parking van het hotel Komt goed van pas in het centrum van Leuven Mooie en grote kamer Inc bubbelbad. Als je dit dan nog kunt afsluiten met een uitgebreid ontbijt

Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi rustig gelegen hotel in harte leuven. Lekker ontbijt. Mooie oude kamer met leuk open haard voor de gezelligeheid. Dicht bij de oude markt en de grote markt. Zeker de moeite als je van een rustig hotel wil. Met parking.