“Lekker maar druk”

Keukens: Sushi, Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere sushi, maar de bediening was erg onvriendelijk. We hadden gereserveerd maar waren iets te laat, en kregen na 10 min al telefoon dat we ons moesten haasten. Aangekomen, kregen we te horen dat onze tafel om 20u vrij moest zijn voor andere klanten. Verder waren er heel veel tafeltjes in het klein restaurant gepropt, waardoor het er erg druk en lawaaierig was.

12 maart 2018 beoordeeld

Kwaliteit van de sushi was zeer goed, heel lekker en subtiel. Prijs ook zeker niet duur (2 personen met een rekening van €55). Enig 'minpunt' was de ietwat lange wachttijd, maar kan begrepen worden wanneer deze sushi vers wordt gemaakt. Op aanraden van andere mensen hier gekomen die vertelden dat het de beste sushi was van Leuven. Ik begrijp waarom.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is er altijd zo druk dat je soms toch 45 min moet wachten op je schotel.

Maar zeer vriendelijk en zeer lekker en vers

15 februari 2018 beoordeeld

De kwaliteit van de sushi is extreem goed. Dit blijft de beste sushi die ik al gegeten heb. Het enige minpunt is dat het al vaak voorgekomen is bij afhaling dat er dingen worden vergeten zoals pikante mayonnaise, en deze werd wel betaald.

22 januari 2018 beoordeeld

Beste sushi ooit gegeten en niet overdreven duur. Niet mooi,en gezellig om te,zitten . Wij zijn gaan afhalen.

Reizigers die Sakura Sushi & Sashimi bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Sakura Sushi & Sashimi geweest? Deel je ervaringen!