“Suiker in de sushi, yammy!!”
Beoordeling van Sakura Sushi & Sashimi

Sakura Sushi & Sashimi
Geclassificeerd als nr. 28 van 430 Restaurants in Leuven
Keukens: Sushi, Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is heerlijke sushi, maar dat is niet gek wanneer ze suiker toevoegen aan de crunch en aan de rijst. Ze zijn dan wel niet zuinig met de porties vis. Al met al, wel een aanrader!

Schrijf een beoordeling

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere sushi, veel vis en alles vers! Grote porties voor een mooie prijs. Alleen jammer dat het binnen niet zo heel gezellig is, maar perfect om uit te halen!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben de verschillende sushi restaurants in Leuven geprobeerd, en deze blijft de beste van stad en omstreken. Meer dan 15x geweest en nog nooit teleurgesteld.
Enige minpunt is dat interieur en sfeer beter zou kunnen.

20 augustus 2017 beoordeeld

Vooral de sushirolls zijn erg lekker. Zeer sobere inrichting. Bediening ok. Naar mijn gevoel even lekker als Wabi Sabi.

18 augustus 2017 beoordeeld

Een goede sushi-bar in Leuven. Wij nemen hier standaard een bootje en dit is meer dan voldoende. De sushi is goed gemaakt en smaakt heerlijk. Ook de andere gerechten zien er zeker niet slecht uit (ook al heb ik deze zelf nog niet geprobeerd)

Reizigers die Sakura Sushi & Sashimi bekeken, bekeken ook

In Sakura Sushi & Sashimi geweest? Deel je ervaringen!