“Heerlijk vers en lekker!”
Beoordeling van Sakura Sushi & Sashimi

Sakura Sushi & Sashimi
Geclassificeerd als nr. 28 van 430 Restaurants in Leuven
Keukens: Sushi, Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere sushi, veel vis en alles vers! Grote porties voor een mooie prijs. Alleen jammer dat het binnen niet zo heel gezellig is, maar perfect om uit te halen!

Schrijf een beoordeling

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben de verschillende sushi restaurants in Leuven geprobeerd, en deze blijft de beste van stad en omstreken. Meer dan 15x geweest en nog nooit teleurgesteld.
Enige minpunt is dat interieur en sfeer beter zou kunnen.

20 augustus 2017 beoordeeld

Vooral de sushirolls zijn erg lekker. Zeer sobere inrichting. Bediening ok. Naar mijn gevoel even lekker als Wabi Sabi.

18 augustus 2017 beoordeeld

Een goede sushi-bar in Leuven. Wij nemen hier standaard een bootje en dit is meer dan voldoende. De sushi is goed gemaakt en smaakt heerlijk. Ook de andere gerechten zien er zeker niet slecht uit (ook al heb ik deze zelf nog niet geprobeerd)

12 augustus 2017 beoordeeld

Lekkere sushi! Stelt me nooit teleur. Ik studeer niet meer in Leuven, maar als ik er nog eens kom, ga ik altijd naar Sakura.
Je kan er zowel gaan eten als afhalen.

Reizigers die Sakura Sushi & Sashimi bekeken, bekeken ook

In Sakura Sushi & Sashimi geweest? Deel je ervaringen!