“Prima locatie voor kort verblijf met internationale meeting, vergadering”
Beoordeling van Cum Laude - Faculty Club

Cum Laude - Faculty Club
Geclassificeerd als nr. 10 van 470 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch
5 maart 2018 beoordeeld

Het is een zeer sfeervolle locatie waarin je uitstekend kunt vergaderen en goed bereikbaar is vanaf de luchthaven in Brussel met de trein.

10 december 2017 beoordeeld

Verfijnde keuken in een mooi kader.
Wij hebben 2 uur moeten wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht !
Dit is reeds de 2 de keer dat we zo lang moesten wachten.

18 november 2017 beoordeeld

Het is zeker niet de eerste keer dat we hier zijn komen dineren maar het verbaast ons steeds wat ze op tafel toveren!
Ik had gevraagd naar een speciale tafel in het resto en hebben deze ook gekregen!
Ook al was het die avond heel druk de bediening was perfect en attent!
Zoals reeds bij het begin van mijn verslag ...het eten? 10++!
Bedankt aan allen die deze avond een succes maakten

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de restaurant van de Universiteit van Leuven, maar het is open voor iedereen die in stijl wenst te eten, met uitstekende bediening.

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er op een avondwandeling terecht gekomen. Mooi terras, vriendelijke service. We bestelden een cappuccino en een Stella. Duur en daarbovenop was de cappuccino niet te drinken en het melkschuim onbestaande. Heel jammer.

Reizigers die Cum Laude - Faculty Club bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Cum Laude - Faculty Club geweest? Deel je ervaringen!