“Zeer lekkere verse pasta en pizza voor super prijs”
Beoordeling van Pastificio Antonio

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Pastificio Antonio
Geclassificeerd als nr. 263 van 428 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
4 november 2015 beoordeeld

Ben hier al vaker komen lunchen, en het eten is telkens zeer lekker. Alles is vers bereid, de bediening vriendelijk en de prijs-kwaliteit is heel goed. Is een aanrader om te lunchen in leuven!

Schrijf een beoordeling

10 oktober 2015 beoordeeld

Ben na een week teruggegaan - gelokt door het vooruitzicht op heerlijke pizza. En ja, ze was nog steeds even verrukkelijk. Mijn vriend probeerde de lasagne bolognese en die bleek eveneens super.
Groot en trendy ingericht is het er niet, maar het eten is ZOOO lekker. Maar wat kan mij het decor schelen; ik ben gehypnotiseerd door wat er op mijn bord ligt.
Voor wie liever thuis degusteert: afhalen kan ook.

24 augustus 2015 beoordeeld

Af en toe gaan we hier binnen op een zaterdag middag tussen het winkelen door. De eigenaars zijn heel vriendelijke mensen. Je krijgt altijd kleine ciabatta broodjes met olijfolie en balsamico. De lasagne met zalm is heerlijk!

16 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaanse drukkigheid.veel bedrijvigheid en veel mensen op een kleine oppervlakte.veel tafeltjes...een tiinbank en afhaalmogelijkheid vooraan.achteraan houtoven voor pizza.daartussen allemaal tafeltjes opeen gepakt.niet voor romantisch etentje.enkele pastagerechten, lasagnes en pizza's.kleine kaart maar we vonden het ontzettend lekker.

9 april 2013 beoordeeld

Een van onze favoriete zaterdag-middag-adresjes, omdat:
- de pasta's altijd vers en lekker zijn
- alle ingredienten altijd kraakvers en top zijn
- de pizza's tot de beste die ik ken gerekend mogen worden
- alles aan een zeer schappelijke prijs
- je al dat lekkers mee naar huis kan nemen

... en vooral: de ongedwongen, huiselijke, familiale, eerlijke, no-nonsense aanpak - zowel op het bord als aan tafel.

Voor de goede verstaander: het is een trattoria. Het is een kleine zaak, maar er is meer dan plaats genoeg. De familie runt de zaak zelf. Wie veel show en duurbetaalde larie-praat verwacht, of wie hoopt een serveerster of anonieme kok eindeloos te kunnen ambeteren, komt van een kale reis terug. Wie ongedwongen, lekker en eerlijk wil eten in een eenvoudig maar gezellig kader, komt ons wellicht nog vaak tegen. Daarenboven: als je vriendelijk bent voor de gastheer-en vrouw, wordt je goed in de watten gelegd. Je krijgt wat je geeft, en zo hoort het.

• Sfeer

Reizigers die Pastificio Antonio bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Pastificio Antonio geweest? Deel je ervaringen!