jobertholet
Valkenburg, Nederland

Novotel laat je bourgondisch verwennen!

Beoordeling van Novotel Leuven Centrum
4,0 van 5 bollen23 jan 2024 beoordeeld
Novotel ligt enigszins buiten het centrum van Leuven, maar is de vier sterren meer dan waard. Een goede kamer voorzien van alles wat je mag verwachten. Het ontbijt is zeer royaal wat keuze betreft. de Bediening is gastvrij en vriendelijk wat ook geldt voor het restaurant.
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 feb 2024
Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

Het verheugt ons te horen dat onze kamers voldoen aan uw verwachtingen met alle voorzieningen, zoals een minibar en een 31-inch LCD-televisie, zoals beschreven in onze informatie. We zijn ook blij dat het ontbijt met een ruime keuze aan uw tevredenheid voldeed.
Uw complimenten over de gastvrijheid en vriendelijkheid van ons personeel worden zeer gewaardeerd en worden gedeeld met ons team.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

penta Leuven Entrance RBG dpi
Bar/lounge
Volledig restitueerbaar
3.3 km van Novotel Leuven Centrum
Restaurant
Inpandig erf met de verschillende appartementengebouwtjes
Geen aanbetaling vereist
Roomservice
0.6 km van Novotel Leuven Centrum
Meer hotels in Leuven bekijken
Beoordeeld op 20 oktober 2023

kamers zijn prime en geen tot weinig hinder van de drukke straat aan de voor en achterzijde. ontbijt is goed verzorgd en compleet.
Restaurant is werkelijk een drama, geen passie voor hetgeen geserveerd word, kapot gekookt vlees, produkten niet in huis, voorgerecht in mekaar gegooid, fatasieloos.

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2023

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam uw beoordeling achter te laten.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met uw kamer en het ontbijt. Onze locatie is inderdaad gunstig gelegen, dicht bij het stadscentrum en met goede verbindingen naar het openbaar vervoer.

We betreuren het echter dat uw ervaring in ons restaurant niet aan uw verwachtingen voldeed. We stellen uw feedback op prijs en zullen dit zeker meenemen om onze diensten te verbeteren. Ons doel is om onze gasten een authentieke en smakelijke culinaire ervaring te bieden, en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst wordt bereikt.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 15 augustus 2023

hotel is goed, reeds vele malen geweest, alleen op 04/08 werden we ontvangen niet in het nederlands of frans of zelfs in het engels wat normaal is maar in het turks !!!!!! en daar heb ik moeite mee in de hoofdstad van vlaams brabant.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 30 april 2023 via mobiele applicatie

Mooie kamers, goed bed, dichtbij station en centrum.
Het hotel ligt prima ten opzichte van het hele mooie centrum. Station nog dichterbij, trein naar Brussel in 30 minuten ( in het weekend een retour voor 7 euro pp).
Diner in het hotel was werkelijk waar te triest voor woorden, als je zoiets bereid, mag je je zelf geen kok noemen. Ontbijt vrij basic. Receptie personeel prima, kamers ook mooi ruim met koffiefaciliteit en een koelertje, bedden ook prima.
Parkeren in de parkeergarage onder het hotel zou ik niet overwegen als je geen schade wil, veel te krappe plekken. Langs de weg voor het hotel gratis parkeren of bij het station in een prima parkeergarage. Kortom, prima om te slapen, vooral niet gaan eten, zonde van je geld.

Kamertip: Niet in de garage onder het hotel parkeren, 22 euro per 24 uur, maar de vakken zijn veel te krap.
Datum van verblijf: april 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2023

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

We zijn verheugd dat u heeft kunnen genieten van de kamer, de vriendelijkheid van het personeel en de goede ligging van Novotel Leuven Centrum. Wel vinden we het heel jammer dat dit niet het geval was voor de maaltijd. We nemen dit serieus en zullen dit bespreken met het keukenteam. We streven immers naar een volledige en kwaliteitsvolle dienstverlening. Lekker eten hoort daarbij. Dank om dit te melden.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 13 december 2022

In het Hotel wordt je goed ontvangen
Nette kamer met koelkastje en koffie en thee .
Goede bedden,badkamer met de douch in bad.
Wij hadden een kamer aan de wegkant,keken op de Stella artois fabriek
Geen last van verkeer geluiden gehoord
Voordeel dat je Leuven lopend af kunt ,waar je s avonds lekker kan dineren
Vele gezellige eetgelegenheden,Grieks restaurant,Italiaans enzovoorts

Kamertip: Aardig hotel op loopafstand naar centrum Vele restaurant
Datum van verblijf: december 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2022

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw ervaring.

We lezen met plezier dat jullie een fijn verblijf hadden. Kunnen jullie ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend?

We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Prettige feestdagen,

Jurgen Goethuys, General Manager

Beoordeeld op 8 december 2022 via mobiele applicatie

Hotel ligt op een goede locatie. Parkeren
helaas aan de weg of bij een publieke parkeergarage. Personeel vriendelijk. Bedden zijn goed. Geen gebruik gemaakt van restaurant of bar. Helaas vlekken in het tapijt en de lichtknopjes niet schoon en daar zitten de meeste bacterien.

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde alleen

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Fijn dat u van een prettig verblijf heeft genoten en dat de gastvrije houding van onze medewerkers evenals onze gunstige ligging daartoe hebben bijgedragen. Onze excuses dat de netheid niet geheel naar wens was. We zullen dit bespreken met ons schoonmaakteam. We hopen dat u van een goede nachtrust heeft genoten en dat u met plezier terugdenkt aan uw tijd in Leuven.

We ontvangen u in de toekomst graag nogmaals.

Met vriendelijke groeten,

Jurgen Goethuys, General Manager