Novotel
Expedia.comUS$ 91
Hotels.comUS$ 91
ZenHotels.comUS$ 94
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Ik vond het zoals alle novotels prima. Ik zou graag iets meer info krijgen bij de balie. Bijvoorbeeld vertel hoe je de lift gebruikt met je pasje. Geef aan dat het pasje heractivatie nodig heeft als je tot 1700u wil blijven.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 14 oktober 2021

Bedankt aan iedereen die meegewerkt heeft om onze reünie in goede banen te leiden
Top organisatie van het hotel , zowel de leiding / receptie / service tijden het aperitief-uurtje / buffet / het napraten in de bar tot in de vroege uurtjes :) / kamers en ontbijt
toplocatie om zo'n evenement te organiseren
prijs/ kwaliteit uitstekend

Datum van verblijf: oktober 2021
Goethuys Jurgen, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2021

Beste Gast,

Bedankt voor de geweldige review!

Het doet ons plezier dat u heeft genoten van uw verblijf.

Ik heb uw review alvast gedeelt met mijn medewerkers om hen te bedanken.

We heten jullie van harte welkom voor een volgend verblijf.

Met vriendelijke groeten,

Jurgen

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 25 juli 2021

Heel vriendelijke ontvangst, nette kamer, uitgebreid, kwalitatief erg hoogstaand ontbijt. Op wandelafstand van Leuven centrum, dus ideaal om de stad te voet te verkennen. Een aanrader om er als koppel op uit te trekken.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 23 februari 2020