Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel
Expedia.comUS$ 109
Booking.comUS$ 109
PricelineUS$ 109
Hotels.comUS$ 109
TravelocityUS$ 109
TripadvisorUS$ 109
Beoordeeld op 14 oktober 2021

Bedankt aan iedereen die meegewerkt heeft om onze reünie in goede banen te leiden
Top organisatie van het hotel , zowel de leiding / receptie / service tijden het aperitief-uurtje / buffet / het napraten in de bar tot in de vroege uurtjes :) / kamers en ontbijt
toplocatie om zo'n evenement te organiseren
prijs/ kwaliteit uitstekend

Datum van verblijf: oktober 2021
Goethuys Jurgen, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2021

Beste Gast,

Bedankt voor de geweldige review!

Het doet ons plezier dat u heeft genoten van uw verblijf.

Ik heb uw review alvast gedeelt met mijn medewerkers om hen te bedanken.

We heten jullie van harte welkom voor een volgend verblijf.

Met vriendelijke groeten,

Jurgen

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 25 juli 2021

Heel vriendelijke ontvangst, nette kamer, uitgebreid, kwalitatief erg hoogstaand ontbijt. Op wandelafstand van Leuven centrum, dus ideaal om de stad te voet te verkennen. Een aanrader om er als koppel op uit te trekken.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 23 februari 2020

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 16 februari 2020

De vier sterren van dit gunstig gelegen hotel zijn gerechtvaardigd, behalve voor wat betreft het personeel en de diners. Het is een typisch “doordeweeks” zakenhotel met in het weekend toeristische gasten - vooral Nederlanders die veelal hetzelfde arrangement hebben geboekt (zoals wij). De standaardprijs voor de kamers is aan de hoge kant, dus probeer vooral een arrangement te boeken. Parkeren langs de weg (noordzijde, voor de ingang) is gratis, de plekken zijn schaars. Betaald parkeren is ook een optie, maar prijzig. De bedden zijn goed, het sanitair is netjes en de kamers zijn ruim. De verduisterende gordijnen zorgen eveneens voor een goede nachtrust. Het ontbijt is keurig en volledig (o.a. English Breakfast, diverse broodjes, cereals, fruit en zuivel. Het gehele pand, inclusief de kamers, is erg warm (zelfs in februari). De ramen kunnen niet in kantelstand open helaas. Personeel aan de balie is vriendelijk. Personeel bar/restaurant is niet alert, terwijl de gangen van het diner wel in moordtempo (wellicht gericht op de zakelijke gasten die efficiënt willen dineren) geserveerd worden. De diners zijn onder de maat gezien de prijsstelling. Geen fijne restaurantervaring al met al. De ligging van het hotel is nabij het centrum. De kamers zijn stil, ondanks ligging nabij station en drukke verkeerswegen.

Kamertip: Hoge verdiepingen zijn zeer rustig
Datum van verblijf: februari 2020
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Beste Gast,

Alvast bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw mening met ons te delen.

Uw opmerkingen zullen wij delen met ons team om onze service naar de toekomst toe te optimaliseren.

Met vriendelijke groeten,

Jurgen