Travelocity
Priceline
Trip.com
CheapTickets
Beoordeeld op 16 februari 2020

De vier sterren van dit gunstig gelegen hotel zijn gerechtvaardigd, behalve voor wat betreft het personeel en de diners. Het is een typisch “doordeweeks” zakenhotel met in het weekend toeristische gasten - vooral Nederlanders die veelal hetzelfde arrangement hebben geboekt (zoals wij). De standaardprijs voor de kamers is aan de hoge kant, dus probeer vooral een arrangement te boeken. Parkeren langs de weg (noordzijde, voor de ingang) is gratis, de plekken zijn schaars. Betaald parkeren is ook een optie, maar prijzig. De bedden zijn goed, het sanitair is netjes en de kamers zijn ruim. De verduisterende gordijnen zorgen eveneens voor een goede nachtrust. Het ontbijt is keurig en volledig (o.a. English Breakfast, diverse broodjes, cereals, fruit en zuivel. Het gehele pand, inclusief de kamers, is erg warm (zelfs in februari). De ramen kunnen niet in kantelstand open helaas. Personeel aan de balie is vriendelijk. Personeel bar/restaurant is niet alert, terwijl de gangen van het diner wel in moordtempo (wellicht gericht op de zakelijke gasten die efficiënt willen dineren) geserveerd worden. De diners zijn onder de maat gezien de prijsstelling. Geen fijne restaurantervaring al met al. De ligging van het hotel is nabij het centrum. De kamers zijn stil, ondanks ligging nabij station en drukke verkeerswegen.

Kamertip: Hoge verdiepingen zijn zeer rustig
Datum van verblijf: februari 2020
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Beste Gast,

Alvast bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw mening met ons te delen.

Uw opmerkingen zullen wij delen met ons team om onze service naar de toekomst toe te optimaliseren.

Beoordeeld op 10 februari 2020

Nette kamer, in een fijn hotel op loopafstand van het centrum van Leuven.
Er lagen heerlijke badjassen en pantoffels klaar en we hadden een badkamer met bad en apart toilet.
Wij vonden de kamer wel aan de kleine kant, maar dat heeft onze pret niet beïnvloed.

Datum van verblijf: februari 2020
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Beste Gast,

Bedankt voor de leuke review.

Het doet ons plezier dat uw verblijf naar wens was.

Wij hopen u spoedig nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 januari 2020

Hotel is erg handig gelegen dicht bij het station, dus ook zonder auto snel op je bestemming.
Ontbijt buffet is uitgebreid en de kamers zijn ruim en schoon.
Ligging is ook nog steeds op loop afstand van het centrum..

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2020

Geachte Gast,

Het doet ons plezier dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

Wij hopen u weldra nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 14 januari 2020

Wat een fantastisch hotel. Mooie kamers, leuke bar, annex restaurant.
Verrassend lekker eten, gezellige bediening en een super uitgebreid ontbijt op loopafstand van het centrum! Zeer behulpzame receptionist.
Aanrader!

Datum van verblijf: december 2019
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Beste Gast,

Bedankt voor de leuke review.

Het doet me plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Gereserveerd; 2 nachten, 2x ontbijt. 3 gangen Diner op aankomstdag(1e kerstdag).
Hotel oogt goed. Kamers schoon en ruim voorzien. Koffie en thee, kluisje. Barpersoneel behulpzaam maar allerminst vriendelijk. Niet uitnodigend. Kerstdiner was een sof. In de hoek Vd lounge waren houten tafels en stoelen gezet. Er werd geen moeite gedaan er iets van te maken. Koud ongezellig en sfeerloos. Evenals het eten. (Niet koud). Teleurstellend.
Goede service. vergeten portemonnee in kluis. (nagezonden)

Datum van verblijf: december 2019
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Beste Gast,

Allereerst bedankt voor uw review.

Het spijt ons te lezen dat uw verblijf niet geheel naar uw verwachtingen voldeed.

Ik deel uw opmerkingen met mijn team om onze service naar de toekomst toe te kunnen verbeteren.

Mijn excuses voor het ongemak,