Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (832)
Beoordelingen filteren
832 resultaten
Waardering van reizigers
200
443
139
28
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
200
443
139
28
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 832 beoordelingen
Beoordeeld op 24 januari 2020

Hotel is erg handig gelegen dicht bij het station, dus ook zonder auto snel op je bestemming.
Ontbijt buffet is uitgebreid en de kamers zijn ruim en schoon.
Ligging is ook nog steeds op loop afstand van het centrum..

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank mpieters2020
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2020

Geachte Gast,

Het doet ons plezier dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

Wij hopen u weldra nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Jurgen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 januari 2020

Wat een fantastisch hotel. Mooie kamers, leuke bar, annex restaurant.
Verrassend lekker eten, gezellige bediening en een super uitgebreid ontbijt op loopafstand van het centrum! Zeer behulpzame receptionist.
Aanrader!

Datum van verblijf: december 2019
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank rwijnstravakantie201
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Beste Gast,

Bedankt voor de leuke review.

Het doet me plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

Hoogachtend,

Jurgen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Gereserveerd; 2 nachten, 2x ontbijt. 3 gangen Diner op aankomstdag(1e kerstdag).
Hotel oogt goed. Kamers schoon en ruim voorzien. Koffie en thee, kluisje. Barpersoneel behulpzaam maar allerminst vriendelijk. Niet uitnodigend. Kerstdiner was een sof. In de hoek Vd lounge waren houten tafels en stoelen gezet. Er werd geen moeite gedaan er iets van te maken. Koud ongezellig en sfeerloos. Evenals het eten. (Niet koud). Teleurstellend.
Goede service. vergeten portemonnee in kluis. (nagezonden)

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Leo T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Beste Gast,

Allereerst bedankt voor uw review.

Het spijt ons te lezen dat uw verblijf niet geheel naar uw verwachtingen voldeed.

Ik deel uw opmerkingen met mijn team om onze service naar de toekomst toe te kunnen verbeteren.

Mijn excuses voor het ongemak,

Jurgen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 november 2019

Wat hebben wij genoten van een weekendje Leuven in het prachtige hotel Novotel.

Verzorgde, knap ingerichte kamers, supervriendelijk personeel, lekker uitgebreid ontbijt, mogelijkheid tot fitness, een leuke bar en dicht gelegen bij Leuven centrum.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Heppieheppie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019

Beste Gast,

Eerst en vooral bedankt voor de leuke review.

Het doet ons plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Jurgen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Keurig hotel snel ingecheckt, en keypass gekregen voor de kamer. Kamer was schoon op de kledingkast na daarboven op lag veel stof. Schone lakens en een groot bed. Badkamer en toilet erg netjes met een grote stortdouche/inloopdouche. Shampoo badschuim conditioner aanwezig, en een föhn. Waterkoker en koffie/thee zakjes erg netjes allemaal. Tv werkte prima mooi beeld ook. Echter was 1 sleutelpasje erg weinig voor 3 personen. Hadden bij inchecken meteen 2 pasjes moeten geven omdat je daar ook de lift en deur naar de parkeer garage mee opent.
Kamer was erg warm vooral s’nachts.
Parkeergarage onder het hotel was erg duur €36 betaald voor 1 dag en nacht.
Verder erg schoon hotel

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank 421angeliquen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goethuys J, General Manager van Novotel Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019

Geachte Mevrouw,

Laat mij u eerst en vooral bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Het doet ons plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

Ik heb notie genomen van uw opmerkingen en zal deze delen met mijn team zodat wij onze service naar de toekomst toe kunnen verbeteren.

Omtrent de prijs van de parking is er helaas niets dat wij kunnen doen, de parking is geen eigendom van het hotel en wordt ook niet door ons beheerd.

Met vriendelijke groeten,

Jurgen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken