Beoordeeld op 13 mei 2018

Na lange tijd opnieuw te 'guest' in de Schapenstraat te Leuven.
Ideaal gelegen om een bezoek te brengen aan het leuke Zythos bierfestival.
Je verblijft op wandelafstand van de opstapplaats van de gratis shuttlebus die voor je vervoer zorgt hen en terug naar de Brabanthal.
Prima verblijf, goed geslapen,lekker ontbijt ...fijne ontspannen sfeer.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Ik ben voor 5 dagen op cursus in Leuven geweest. Dit was een zeer aangename ervaring. Mede door mijn verblijf in B&B/Guesthouse Begijnhof.
Gastheer Michel is een zeer prettig persoon, die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. De kamers zijn modern, mooi en schoon. Prima sanitair. Ook het bed/matras was erg goed.
Zou hier graag nog eens met mijn vrouw terugkomen voor een paar dagen Leuven. Zou niks negatiefs kunnen bedenken. Zeer zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 juli 2016

We werden gastvrij onthaald door de eigenaar die ons, na een lange fietstocht meteen een drankje aanbood. Het huis is prachtig vernieuWd, onze kamer was sober maar zeer smaakvol ingericht. Misschien zouden er nog een paar handdoekdragers bij mogen. Het ontbijt was niet alleen heel rijk, maar ook zeer verfijnd. We zullen echt geen ogenblik aarzelen om in de toekomst deze B&B te boeken.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit fijne guesthouse verbleven. De eerste nacht in een eenpersoonskamer aan de voorzijde, de tweede nacht in een twee persoonskamer aan de achterzijde.
De eerste nacht was vanwege bijwonen van een congres in Leuven, de tweede nacht om met partner de stad te verkennen.
Het guesthouse is prachtig gerenoveerd en ligt schuin tegenover de st jans kerk met uitzicht op een van de poorten van het groot begijnhof aan een zeer rustige straat ('s nachts met raam open geslapen).
Vanuit het guesthouse ben je dus binnen een paar stappen op het Begijnhof, maar ook de grote markt, oude markt en andere plekken met cafes en restaurants liggen op loopafstand (5-10 min lopen).
De kamers zijn mij/ons zeer goed bevallen, groot, zeer schoon, mooi ingericht, prima bed, en grote badkamer, met heerlijke inloopdouche.
Het ontbijt is een feest, met veel keuze aan verse producten, waaronder eieren van de kippen uit de grote achtertuin, en zelf gemaakte jam.
De eigenaren zijn zeer aardig en weten veel van Leuven en omgeving en hebben allerlei tips wat te doen en waar te eten. Een aanrader voor een verblijf in Leuven. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 10 juni 2015 via mobiele applicatie

Als gevolg van een overboeking in een hotel van een grote keten, is er een nacht voor mij geboekt in guesthouse Begijnhof. Na het parkeren van mijn auto in een parkeergarage op 5 min loopafstand, sla ik de hoek om naar mijn onderkomen. De fantastische uitstraling maakt me enthousiast. De B&B ligt recht tegenover de hoofdingang VAB het Begijnhof.

De eigenaar van het fraai gerenoveerde pand heet me hartelijk welkom en verontschuldigd zich voor het feit dan de badkamer van mijn kamer op de gang is. Het uitzocht vanuit mijn kamer op de oude gebouwen van het Begijnhof en de fraai uitgevoerde badkamer maken dat ruimschoots goed.

Na een goede nacht in een heerlijk bed en een lekker ontbijt vertrek ik weer. Hier kom ik zeker weer terug!

Datum van verblijf: juni 2015