Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Ik ben voor 5 dagen op cursus in Leuven geweest. Dit was een zeer aangename ervaring. Mede door mijn verblijf in B&B/Guesthouse Begijnhof.
Gastheer Michel is een zeer prettig persoon, die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. De kamers zijn modern, mooi en schoon. Prima sanitair. Ook het bed/matras was erg goed.
Zou hier graag nog eens met mijn vrouw terugkomen voor een paar dagen Leuven. Zou niks negatiefs kunnen bedenken. Zeer zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 juli 2016

We werden gastvrij onthaald door de eigenaar die ons, na een lange fietstocht meteen een drankje aanbood. Het huis is prachtig vernieuWd, onze kamer was sober maar zeer smaakvol ingericht. Misschien zouden er nog een paar handdoekdragers bij mogen. Het ontbijt was niet alleen heel rijk, maar ook zeer verfijnd. We zullen echt geen ogenblik aarzelen om in de toekomst deze B&B te boeken.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit fijne guesthouse verbleven. De eerste nacht in een eenpersoonskamer aan de voorzijde, de tweede nacht in een twee persoonskamer aan de achterzijde.
De eerste nacht was vanwege bijwonen van een congres in Leuven, de tweede nacht om met partner de stad te verkennen.
Het guesthouse is prachtig gerenoveerd en ligt schuin tegenover de st jans kerk met uitzicht op een van de poorten van het groot begijnhof aan een zeer rustige straat ('s nachts met raam open geslapen).
Vanuit het guesthouse ben je dus binnen een paar stappen op het Begijnhof, maar ook de grote markt, oude markt en andere plekken met cafes en restaurants liggen op loopafstand (5-10 min lopen).
De kamers zijn mij/ons zeer goed bevallen, groot, zeer schoon, mooi ingericht, prima bed, en grote badkamer, met heerlijke inloopdouche.
Het ontbijt is een feest, met veel keuze aan verse producten, waaronder eieren van de kippen uit de grote achtertuin, en zelf gemaakte jam.
De eigenaren zijn zeer aardig en weten veel van Leuven en omgeving en hebben allerlei tips wat te doen en waar te eten. Een aanrader voor een verblijf in Leuven. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 10 juni 2015 via mobiele applicatie

Als gevolg van een overboeking in een hotel van een grote keten, is er een nacht voor mij geboekt in guesthouse Begijnhof. Na het parkeren van mijn auto in een parkeergarage op 5 min loopafstand, sla ik de hoek om naar mijn onderkomen. De fantastische uitstraling maakt me enthousiast. De B&B ligt recht tegenover de hoofdingang VAB het Begijnhof.

De eigenaar van het fraai gerenoveerde pand heet me hartelijk welkom en verontschuldigd zich voor het feit dan de badkamer van mijn kamer op de gang is. Het uitzocht vanuit mijn kamer op de oude gebouwen van het Begijnhof en de fraai uitgevoerde badkamer maken dat ruimschoots goed.

Na een goede nacht in een heerlijk bed en een lekker ontbijt vertrek ik weer. Hier kom ik zeker weer terug!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 6 januari 2015

Het begon al met de communicatie vooraf: op de vraag voor een rustige kamer kregen we direct antwoord en al zo volledig dat we direct konden beslissen. Omdat onze aankomstdag 1 januari was ook diverse tips voor restaurants en Michel was zo vriendelijk om bij het VVV (gesloten op 1 en 2 januari) voor ons een wandelboekje aan te schaffen. Dan de aankomst: open haardje aan, een trotse Michel die vertelt over hoe de (sfeervolle!) B&B is ontstaan en wat hij en Elly er aan gedaan hebben. Iets te drinken (kies maar wat) met een heerlijke chocolademuffin erbij. De kamer op de 2e verdieping is heerlijk, met een super comfortabel bed, een zitje en een fijne douche, gelegen aan de achterzijde met uitzicht op de tuin, heerlijk rustig. De B&B ligt zowat tegen het Groot Begijnhof aan, makkelijk te bereiken, rustig gelegen en op 10 minuutjes wandelen van het historisch centrum. Parkeren is inbegrepen, de wifi werkt overal heel goed. Alle dagen een fantastisch ontbijt met wat je je maar kan wensen, een geïnteresseerde Michel maar die je ook je privacy gunt. Voor een B&B best prijzig, maar alles is van top kwaliteit, overal is aan gedacht, dus dubbel en dwars waard. Liever bleven we nog wat langer!

Kamertip: Ze zijn allemaal goed, maar als je het echt rustig wil, dan aan de achterzijde
Datum van verblijf: januari 2015