“Heerlijke koffie”
Beoordeling van Koffie Onan

Koffie Onan
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Koffie en thee in Leuven
12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje! Heerlijke koffie en lekker taartje erbij. Personeel is vriendelijk, zeker een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019

26 november 2018 beoordeeld

Kleine zaak, maar gezellig, lekkere koffies, alleen is het niet echt duidelijk dat er niet wordt bediend aan tafel en is de keuze van de koffies niet zo duidelijk weergegeven. Verder wel zeer vriendelijke bediening.
Sanitair is wat primitief helaas.

Datum van bezoek: november 2018
26 november 2018 beoordeeld

Een heel gezellige koffiebar waar koffie (of thee) niet zomaar een massaproduct is. Je bestelt zelf aan de toog, neemt er een chocolaatje naar keuze bij en dan is het gezellig genieten! Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: november 2018
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 3 jaar ga ik er en nog geen enkele slecjte ervaring. Lekkere koffie en vriendelijk personeel! Ook hun spaarkaart voor een gratis koffie is super.

Datum van bezoek: september 2018
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

This is the place to be voor een bak koffie in Leuven!!!!!!!!

We kwamen hier langs gelopen en herinnerde me de naam
Van Trip advisor. We zijn meteen gestopt en koffie gepakt.

Manlief een gewoon bakkie uit de expresso machine (ja je kunt ook kiezen voor filter koffie)en dan lekker pittig. Ik had een iced latte koffie. Die laatste smaakte echt goddelijk. Niet te zoet. Echte pure koffie smaak.

Jammer dat het zo ver van huis is voor ons. Maar dit is echt een aanrader! Koffie zoals koffie moet zijn.

Oh trouwens je kunt er ook veel soorten koffie en thee kopen om mee naar huis te nemen. Ook goed idee.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Koffie Onan bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Koffie Onan geweest? Deel je ervaringen!