“de beste koffie van het land!”
Beoordeling van Koffie Onan

Koffie Onan
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Koffie en thee in Leuven
13 juni 2018 beoordeeld

Wie Leuven bezoekt en graag koffie drinkt moet er zeker naartoe! Eerlijke producten, ook om te kopen, eens daar geweest ga je zeker terug!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere koffie en mooie plek? Ga naar Onan achter de Oude Markt. Koffie of thee kan je ook meenemen nr huis. Oriënteer je in de winkel en neem kop op het terras. En laat de stad langs je trekken. ☕️.

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van mijn favoriete koffiehuizen in Leuven! Lekkere koffie, veel keuze. Maar ik kom vooral voor de chai latte die hier zalig is, zoet zonder suiker bij te doen, zoals ik hem het liefst heb. Ook fijn dat je hier koffie en thee kan kopen! Een aanrader. Ook leuk om ze zitten als er plaats is natuurlijk, het is een druk bezochte zaak.

24 november 2017 beoordeeld

Heel smaakvolle cappuccino, zelf beschikbaar in twee smaken (verschillende koffie melanges). Gezellige ongedwongen sfeer, en als het koel is een terrasbrander om je warm te houden.

26 oktober 2017 beoordeeld

Gezellige plek om met vriendinnen bij te praten of om rustig een boek te lezen of om wat te werken. De bediening is er super vriendelijk. Ze maken ruim de tijd om uitleg te geven over hun producten. De verse koffie en thee is er heerlijk. Ze hebben een zeer ruim assortiment en je kan het ook kopen om er thuis van te genieten. Een droom voor elke koffie en theefanaat! Als kotstudent kwam ik er wekenlijks en nu spring ik er elke keer terug binnen als ik in Leuven ben. Echt een aanrader! Ook de gebakjes zijn super lekker!

Reizigers die Koffie Onan bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Koffie Onan geweest? Deel je ervaringen!