“Lekkere koffie!”
Beoordeling van Koffie Onan

Koffie Onan
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Koffie en thee in Leuven
24 november 2017 beoordeeld

Heel smaakvolle cappuccino, zelf beschikbaar in twee smaken (verschillende koffie melanges). Gezellige ongedwongen sfeer, en als het koel is een terrasbrander om je warm te houden.

26 oktober 2017 beoordeeld

Gezellige plek om met vriendinnen bij te praten of om rustig een boek te lezen of om wat te werken. De bediening is er super vriendelijk. Ze maken ruim de tijd om uitleg te geven over hun producten. De verse koffie en thee is er heerlijk. Ze hebben een zeer ruim assortiment en je kan het ook kopen om er thuis van te genieten. Een droom voor elke koffie en theefanaat! Als kotstudent kwam ik er wekenlijks en nu spring ik er elke keer terug binnen als ik in Leuven ben. Echt een aanrader! Ook de gebakjes zijn super lekker!

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe en gezellige koffiebar waar ze altijd klaar staan om je extra uitleg te geven over hun verschillende koffiebonen. Zeker een aanrader voor een rustig relax momentje tussen je lessen door.

10 augustus 2017 beoordeeld

Een superzaak, telkens ik in de buurt kom, ga ik er even langs ...
mijn thee-liefde is er alleen maar door toegenomen!
De mensen die je bedienen zijn vol enthousiasme en geven kundige uitleg ... waar ze ook tijd voor maken!

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je bent aan het winkelen of je bezoekt onze mooie stad, en je wilt een "high quality coffee or tea" met de juiste uitleg, en vergeet zeker niet dat stukje brownie of stukje chocolade, kom naar Onan. Neem een boekje mee of spreek met je buurman/vrouw en je bent gezet voor een tijdje!

Reizigers die Koffie Onan bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Koffie Onan geweest? Deel je ervaringen!