“Aanrader”
Beoordeling van Koffie Onan

Koffie Onan
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Koffie en thee in Leuven
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe en gezellige koffiebar waar ze altijd klaar staan om je extra uitleg te geven over hun verschillende koffiebonen. Zeker een aanrader voor een rustig relax momentje tussen je lessen door.

Schrijf een beoordeling

10 augustus 2017 beoordeeld

Een superzaak, telkens ik in de buurt kom, ga ik er even langs ...
mijn thee-liefde is er alleen maar door toegenomen!
De mensen die je bedienen zijn vol enthousiasme en geven kundige uitleg ... waar ze ook tijd voor maken!

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je bent aan het winkelen of je bezoekt onze mooie stad, en je wilt een "high quality coffee or tea" met de juiste uitleg, en vergeet zeker niet dat stukje brownie of stukje chocolade, kom naar Onan. Neem een boekje mee of spreek met je buurman/vrouw en je bent gezet voor een tijdje!

28 juni 2017 beoordeeld

Als je van koffie of thee (een heel grote selectie) houdt, dan moet je hier zeker eens passeren.
Lekkere koffie, supervriendelijke bediening, ... Wat moet je meer hebben?

Voor ons is dit een wekelijks momentje van rust!

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke soja latte. Incl aparte taartjes en heerlijk gebak. Leuk tentje en vol met studenten. Voor 15€ met 2 personen een perfecte stop. Vriendelijk personeel. Alleen de stoelen zitten niet super lekker.

Reizigers die Koffie Onan bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Koffie Onan geweest? Deel je ervaringen!