Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
groene oase int centrum vd stad

Mooie groene oase in't centrum vd stad. Veel planten, bloemen, bomen, kruiden, vijvertje ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
ErnaVR62
Puurs, België
Verrassend!

Boven verwachting leuk!! Mooi aangelegde tuin met (uiteraard) veel planten. Even helemaal zen. Door ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
873annekee
Barcelona, Spanje
via mobiele applicatie
Lees alle 670 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Leuven
vanaf 27,36 US$
Meer info
vanaf 30,12 US$
Meer info
Beoordeeld op 18 juli 2020 via mobiele applicatie

Prachtige tuin in het centrum van Leuven. Voelde me even helemaal weg en vrij in de natuur. Leuk om doorheen te lopen

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

Deze mooie tuin is een must voor de groen-liefhebber.Je kan er makkelijk een dik uur in struinen.Opgedeeld in thematische hoekjes is alles zeer overzichtelijk geordend. Dit lijkt wel dé trots van de stad Leuven,en voor mij de mooiste botanische tuin van het land...

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Betoverend mooie botanische tuin/ stadspark. Kosten noch moeite worden gespaard om dit pareltje dagelijks te onderhouden. Seizoensbloemen, fruitgaard, vijvers serreplanten je bent hier makkelijk een paar uur zoet. Ook heerlijk zitten.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 6 maart 2020

Een bonte verzameling van bloemen in elk seizoen. Ik hou vooral van de mooie oranjerie!
Mooie omgeving om familiefoto,s te maken.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 2 februari 2020

daar kan je ook gezellig wandelen en is daar zeer rustig als je naar leuven gaat daar eens naar toe gaan dan

Datum van activiteit: december 2019