“Heel lekker gegeten”
Beoordeling van The Loving Hut

The Loving Hut
Geclassificeerd als nr. 32 van 460 Restaurants in Leuven
23 april 2018 beoordeeld

Veganistisch met Aziatische inslag.
Als voorgerecht namen we de huisgemaakte loempia’s en de summer rolls. Loempia’s waren lekker, summer rolls specialer, maar ook stuk duurder. Als hoofdgerecht de Lalot-spies van tofu. Uiterst verzorgd bord met smaakvolle groentjes, Chinese noedels, quinoa en een slaatje. Niets op aan te merken. De andere kant had een soort noedel-maaltijdsoep, die ook in de smaak viel. Volgens mij kan dit eten ook niet-vegetariërs bekoren.
Heel vriendelijke bediening. We zaten buiten op niet al te comfortabele metalen terrasstoeltjes, maar dit is dan ook niet het soort restaurant waar je gaat om uitgebreid en lang te tafelen. De zaak is heel sober ingericht.
In de nabije toekomst zou deze vestiging sluiten en een onderkomen vinden in de (vegan) hamburgers- en wrapzaak De Veganerie even verderop. Als we nog eens in Leuven komen gaan we er zeker langs om te kijken hoe ze beide eetformules hebben geïntegreerd.

24 maart 2018 beoordeeld

Heb vorige week het samengesteld menu genomen. Dit was in mijn opinie veel te duur voor wat het was. Daarbij waren enkel te potato wedges warm, de vol-au-veggie werd mij lauw geserveerd. Jammer dat ze door deze flop een klant kwijt zijn, desondanks hun concept mij wel enorm aanspreekt.. In mijn opinie is het niet al te moeilijk om klanten hun voedsel warm te serveren.

Een TripAdvisor-lid
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben deze plek bezocht met 1 ervaren veganist en 3 carnivoren.
Bij het zien van de menukaart konden we moeilijk een keuze maken aangezien we het meeste aan de dure kant vonden voor een lunch. We bestelden uiteindelijk 3 burgers en 1 wrap. De wrap en de burgers waren lekker maar niet optimaal bevredigend want achteraf moesten we toch nog een pana montata nuttigen.
Desalniettemin was onze portefeuille alsnog leger dan onze maag.
Tot slot kunnen we besluiten dat het een leuk initiatief is maar niet bestemd is voor hongerige, niet-volbloedde veganisten.

Post scriptum: denk strategisch na over je plek in The Loving Hut, ga niet langs de frigo of langs de deur zitten omtrent de drastische temperatuurschommelingen.

31 december 2017 beoordeeld

Gistermiddag met vriendin bij Loving Hut gegeten.Het interieur is eenvoudig zoals je eigenlijk meer bij Japanese restaurants ziet.De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.Het eten was erg lekker,we hebben de drie verschillende pizza’s geprobeerd en die waren erg smaakvol.Het was niet onze eerste en zeker en vast niet onze laatste keer!

28 december 2017 beoordeeld

De meeneemsalade die ik kocht, 12,50 euro was onvoldoende qua volume. De bereiding van de groenten was niets origineels. De aardappelen smaakten naar oude olie. De dressing, waar de groenten in zwommen, was veel te zoet. Ik begrijp niet dat dit afgeleverd door een eethuis met zoveel goede recensies.

Reizigers die The Loving Hut bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In The Loving Hut geweest? Deel je ervaringen!