“Gezond en lekker”
Beoordeling van The Loving Hut

The Loving Hut
Geclassificeerd als nr. 33 van 470 Restaurants in Leuven
31 december 2017 beoordeeld

Gistermiddag met vriendin bij Loving Hut gegeten.Het interieur is eenvoudig zoals je eigenlijk meer bij Japanese restaurants ziet.De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.Het eten was erg lekker,we hebben de drie verschillende pizza’s geprobeerd en die waren erg smaakvol.Het was niet onze eerste en zeker en vast niet onze laatste keer!

28 december 2017 beoordeeld

De meeneemsalade die ik kocht, 12,50 euro was onvoldoende qua volume. De bereiding van de groenten was niets origineels. De aardappelen smaakten naar oude olie. De dressing, waar de groenten in zwommen, was veel te zoet. Ik begrijp niet dat dit afgeleverd door een eethuis met zoveel goede recensies.

4 november 2017 beoordeeld

Heel leuk stekje voor een snelle en gezonde hap. Zeker een aanrader voor vegans of iemand die eens iets nieuws wil uitproberen. Het restaurant heeft veel keuzes, vullende porties en lekkere ingrediënten te koop ter plekke.

28 oktober 2017 beoordeeld

Altijd lekker en gezellig. Wel best reserveren want het is er niet erg groot. Zowel bediening als self-service.

3 september 2017 beoordeeld

Na enorm veel reviews te hebben gelezen over dit restaurant hebben we dan toch beslist om zelf er eens te gaan eten. Je komt binnen in een smal gezellig ingericht pand waar je meteen met de glimlach begroet wordt!

De menu is niet uitgebreid en de keuzes wat beperkt maar laat je daardoor niet tegenhouden. Wat je kan kiezen is allemaal van een kwaliteit waar sommige "veganistische" gerechten nog van kunnen leren.

Wij zijn gegaan voor 'Sharing the love' als voorgerecht wat een mix van verscheidene hapjes inhoudt. Allemaal enorm lekker, de aanrader voor mij persoonlijk is de veganistische scampi! Als hoofdgerecht zijn we gegaan met de aubergine/courgette ovenschotel en de Tom Yan soep. In portiegewijs vind ik de ovenschotel voor de kleine eters en de soep meer voor de grote eters. Maar beiden waren perfect van smaak en echte aanraders. Dessert was de framboos cheesecake en deze was de perfecte afsluiter van een gezellige avond.

Overal krijgt dit restaurant niet genoeg krediet voor wat ze leveren. Dus ben je in de buurt en op zoek naar iets Vegan, of gewoon nieuwsgierig. Zet je voet over de drempel en wees verrast!

Reizigers die The Loving Hut bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In The Loving Hut geweest? Deel je ervaringen!