Ariane V
Gentbrugge

Centraal gelegen hotel en toch rustig

Beoordeling van Pentahotel Leuven
5,0 van 5 bollen14 sep 2023 beoordeeld
Grote eenpersoonsbedden in ruime kamers met prpere douche.
Hygiëne top. Dranken in frigo en koffie op kamer.
Verduistering en geluidsisolatie top!
Ontbijtbuffet waar niets ontbrak. Goede koffie. Toffe bar met snacks.
Vriendelijk personeel
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 27 sep 2023
Beste Ariane

Hartelijk bedankt voor uw feedback!

We waarderen uw positieve feedback enorm over onze kamers en ontbijt.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Volledig restitueerbaar
  • Radissonhotels.com
Volledig restitueerbaar
2.2 km van Pentahotel Leuven
Restaurant
Inpandig erf met de verschillende appartementengebouwtjes
  • Priceline
0.8 km van Pentahotel Leuven
4.1 km van Pentahotel Leuven
Gratis parkeren
  • Priceline
0.9 km van Pentahotel Leuven
Meer hotels in Leuven bekijken
Beoordeeld op 18 augustus 2023

Heel leuk hotel in het centrum van Leuven, mooie bar inrichting. Heel uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. De kamer was proper met een mooie badkamer die voorzien was van een inloopdouche. Prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader. Wij komen zeker nog terug 😁😁👍🏼👍🏼

Datum van verblijf: augustus 2023
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2023

Beste

Hartelijk bedankt voor het delen van uw review met ons. We waarderen uw positieve feedback over onze kamers en ontbijt enorm.

We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 31 juli 2023

Zeer centraal gelegen op een steenworp van het centrum. Mooie nette kamers met goede badkamer. Prima buffetontbijt, kortom, een prima hotel.
minpuntje: de administratie was een puinhoop. Prijzen klopten niet en drankjes die niet genuttigd waren stonden vermeld. Moet echter gezegd worden dat het allemaal goed kwam.

Datum van verblijf: juli 2023
Elise Engels, Guest Services / Front Office van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2023

Beste Rene

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.

Wat leuk om te horen dat u van onze centrale locatie en ontbijt hebt genoten.

Onze excuses voor de verwarring rond de barrekening. We gaan dit intern bekijken om dit in de toekomst te vermijden.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nog een keer verwelkomen.

Beoordeeld op 11 juni 2023

De locatie, vriendelijkheid van medewerkers, comfortable kamer en het gevarieerde ontbijt, zijn pluspunten. Een parkeeplek aan het Ladeuzeplein is een aanrader. De remsporen in het toilet van een voorganger, is echter een minpunt...

Datum van verblijf: juni 2023
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2023

Beste

Bedankt voor de tijd te nemen om uw ervaring met ons te delen!

Leuk om te horen dat u van het verblijf hebt genoten.

Onze oprechte excuses voor het ongemak in verband met het toilet. We gaan dit doorgeven aan het housekeeping departement zodat dit in het vervolg vermeden kan worden!

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog een keer te ontvangen.

Beoordeeld op 25 mei 2023

Leuk hotel in het centrum van Leuven. Gastvrije ontvangst. Ruime kamer met zeer ruime badkamer met inloopdouche. Uitgebreid ontbijtbuffet en mogelijkheid om, tegen betaling, te parkeren in de ondergrondse garage (hiervoor is wel enige stuurmanskunst vereist).
Doordat Leuven een studentenstad is en het hotel in het centrum ligt, kan het ‘s avonds/s nachts een beetje rumoerig zijn buiten.
Prima hotel om de stad te bezichtigen omdat alles binnen loopafstand is.

Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Reisde alleen
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2023

Beste Caroline

Bedankt voor je ervaring met ons te delen!

Wat leuk om te horen dat u zo genoten hebt van uw verblijf bij ons.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 12 april 2023

Het hotel is prima gelegen in het centrum van Leuven maar het heeft een opfrisbeurt nodig.
Het tapijt in de gangen is vuil en dient vervangen te worden, her en der hangt er iets los en de ontbijtruimte was niet echt proper...ik moet ook wel vermelden dat de bedden van prima kwaliteit zijn wat ook niet onbelangrijk is voor een hotel...

Datum van verblijf: april 2023
Selin Ludtke, Guest Services / Front Office van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2023

Beste Jan

Hartelijk dank voor de fijne review.
Wat fijn om te horen dat alles naar wens was tijdens uw verblijf! Wij appreciëren uw feedback en wij gaan dit zeker bespreken om onze service nog te verbeteren.

Hopelijk mogen wij u nog eens ontvangen in Leuven!

Gert Elsen