Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 131
Official HotelUS$ 129
PricelineUS$ 130
TravelocityUS$ 131
FindHotel
Beoordeeld op 10 april 2022 via mobiele applicatie

Het hotel ligt ideaal.
De kamer suite op 5de was groot en er was een goed bed. Het ontbijt biedt veel keuze.

Hygiëne kan beter. Het onderlaken op bed was te klein en er zijn hele.dunne dekens. Geen extra deken of kussens op de kamer.

De recept kan telefonisch niet uitleggen hoe je aan hun parking geraakt. De parking stond ook vol en we mochten ons.op -1 zetten. Helaas kregen we daar een.boos briefje.

Ontbijt op spitsuur is aanschuiven want tafels tekort.

Kamertip: Parkeren op ladeuze plein. Tijdig gaan ontbijten
Datum van verblijf: april 2022
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2022

Beste 483Johannar,
Hartelijk bedankt voor je feedback, dit is zeer belangrijk voor ons. Fijn te lezen dat de kamer naar wens was.
Mijn excuses als het niet duidelijk was om tot de parking te geraken. Wij doen altijd ons uiterste best alles zo goed mogelijk te communiceren met onze gasten. Onze parking bevindt zich echter alleen op -2, op de andere plekken mag er inderdaad niet parkeren, hiervoor ook mijn excuses dat dit niet duidelijk gecommuniceerd was. We gaan dit bespreken met het team zodat dit in de toekomst niet meer gebeurd.
Hopelijk mogen we je in de toekomst nog verwelkomen.
Selin, guest service supervisor

Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

Fijn hotel, grote kamer met een enorm bed. Badkamer prima, gezellige bar, vriendelijk personeel. Locatie perfect, rustig gelegen maar wel midden in de stad met verschillende eetgelegenheden dichtbij en de highlights op een paar minuten lopen

Datum van verblijf: maart 2022
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2022

Beste,

Hartelijk bedankt voor deze fijne feedback.
Leuk te lezen dat jullie hebbben genoten van onze centrale ligging.

Ellen Mertens

Beoordeeld op 15 december 2021

Het hotel op zich is prima, op de hygiëne valt wel wat af te dingen. De kamer en de liften zijn niet echt schoon te noemen. Verder was de ontvangst gehaast en niet goed te verstaan, terwijl wij de enige gasten aan de receptie waren. Wij hadden de ontbijttijden niet goed verstaan bij het inchecken. Toen wij om 10.15 aankwamen in de ontbijtzaal werd ons onvriendelijk te kennen gegeven dat we niet meer konden ontbijten. We hebben toch nog snel iets van het buffet kunnen graaien voordat het werd afgeruimd. Er was geen enkele reden voor deze acties er is voor de rest niets te doen in het hotel..
Er zat overigens nog een stel te ontbijten.
15 minuten respijt was wel zo aardig geweest. .

De locatie is verder prima en de kamer is ruim en het bed fantastisch. de kapotte koelkast werd op verzoek vervangen.

Conclusie, prima hotel maar de klantgerichtheid laat veel te wensen over.

Datum van verblijf: december 2021
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2022

Beste S4166JYjohnk,
Bedankt voor je review, dit is zeer belangrijk voor ons. Sorry dat niet alles verlopen is zoals je gewenst had. We doen dagelijks ons uiterste best een goede service aan te bieden en gastvriendelijkheid is daarbij zeer belangrijk voor ons. Vandaar ook alvast mijn excuses dat de check-in nogal kort en gehaast is gebeurd. We hebben deze feedback dan ook zeker meegenomen als een leermoment voor ons team. Want onze gasten komen namelijk op de eerste plaats. Alsook voor het ontbijt, mijn excuses dat er een miscommunicatie is geweest, aarzel nooit om even te bellen vanuit je kamer of langs de receptie te komen om de ontbijt tijden opnieuw te vragen. Deze staan ook op het houdertje van de sleutelkaart en in de liften. Fijn te lezen dat de locatie, bedden en de kamer in orde waren. Hopelijk willen jullie ons een tweede kans geven en mogen we jullie in de toekomst nog verwelkomen in het hotel.
Selin, guest service supervisor

Beoordeeld op 6 november 2021

Goede overnachting gehad in dit hotel. Een ruime kamer en ruime badkamer, alles was aanwezig.
Het was heel rustig op de kamer en in de gang, ook geen lawaai van buiten.
Het zicht uit de kamer was niet zo mooi, je keek op de achterkant van andere woningen.
Centraal gelegen, van hieruit kan je Leuven te voet ontdekken en er is parking bij het hotel, heel gemakkelijk.
Verzorgd ontbijt.
Er werkte een lampje niet naast het bed, maar we hebben dit gemeld aan het onthaal en ze hebben dit meteen doorgegeven om te laten repareren.

Datum van verblijf: augustus 2021
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2021

Beste BS333,

Bedankt voor je positieve feedback over ons hotel. Dit is zeer fijn om te horen. Bedankt om dit te melden, inderdaad hebben we dit meteen laten repareren. Hopelijk zien we jullie snel weer terug in ons hotel.

Selin, guet service Supervisor

Beoordeeld op 31 oktober 2021

We hebben hier een nachtje geboekt bij ons bezoek aan Leuven. Dit hotel ligt midden in het stadcentrum zodat alle winkels en horecazaken op een boogscheut liggen.
We hebben de wagen geparkeerd in de Minckelersparking (7,50€/dag), op een kleine 10 minuten wandelen van het hotel.
We kregen kamer 418 (90,00€ incl ontbijt) aan de achterkant van het hotel. Super stil !! Alles was aanwezig : mini-bar (leeg), wifi, koffie-en thee faciliteiten, kluisje, ..... Badkamer bevatte een ruime inloopdouche met grote rainshower. Goede bedden. Televisie had helaas maar 4 posten maar we waren er niet om TV te kijken. Mooie gezellige bar met pooltafel. Het ontbijt was ook super. Voor ieder wat wils.
Het hotel kan hier en daar wat opgefrist worden vooral de tapijten bevatten veel vlekken. Dikke pluim voor de liften, moesten er nooit echt op wachten. Personeel was zakelijk. We komen hier zeker nog terug. Zeer goed prijs/kwaliteit en een super ligging.

Kamertip: Neem een kamer aan de achterkant. Super stil.
Datum van verblijf: oktober 2021

Beste Jamy,

Hartelijk bedankt voor jullie super positieve review. Dit doet ons enorm veel plezier, we streven ernaar elke dag een top service te bieden. Je feedback wordt ter harte genomen en we gaan ermee aan de slag. Hopelijk zien we jullie snel weer in ons hotel.

Selin, Guest service Supervisor