Leg de laagste prijs van deze websites vast
Official HotelUS$ 110
Expedia.comUS$ 112
Hotels.comUS$ 112
PricelineUS$ 112
TravelocityUS$ 112
Prestigia.comUS$ 117
Beoordeeld op 30 september 2021

Het hotel ligt in het centrum van Leuven , ideaal om de stad te verkennen. De kamers zijn eenvoudig, maar proper en ook de badkamer was netjes gepoetst. Het ontbijt is redelijk uitgebreid en het warme gedeelte is zeer warm, dus geen lauwe eieren en worstjes zoals op vele andere plaatsen. Wel jammer dat er maar 1 koffie apparaat is, dat zorgde wel voor een file. Zoals vele hotels tegenwoordig wordt er enkel nog gepoetst en verschoond op vraag van de gast. Dit teneinde de privacy ten volle te respecteren en ook in Coronatijden veel veiliger voor zowel de gast als de poetsvrouw. Ons stoort dat niet, ik poets thuis ook niet alle dagen mijn slaapkamer en ik neem ook niet elke dag een propere badhanddoek.

Datum van verblijf: september 2021
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2021

Beste Edith,

Bedankt voor je super positieve review over ons hotel. Het is zeer fijn te horen dat alles perfect was voor jullie.
Hopelijk komen jullie snel nog eens terug naar ons hotel.

Selin, Guest Service Supervisor

Beoordeeld op 25 juli 2021

Mooi hotel maar zeker geen 4 sterren hotel
Drie sterren is meer dan voldoende
Donkere ongezellige gangen en weinig onderhouden bar en inkom.

Kamers en badkamer proper en voldoende basis comfort.

Ontbijt is een dikke flop.

Niks vers, alleen wat afgebakken diepvries broodjes/ontbijtkoeken.

Ongezellige ruimte om te ontbijten en niet te proper qua onderhoud.

Geen aanrader qua hotel in Leuven.
Hip design hotel maar slecht beheerd.
Ze spreken met moeite nederlands.
Mvg
Familie Deman
Ieper

Datum van verblijf: juli 2021
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2021

Beste 448stefaand

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Penta hotel Leuven.

We vinden het erg jammer dat u onze stijl niet tot u sprak; hiervoor wensen we ons te verontschuldigen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Beoordeeld op 19 juli 2021

Qua inrichting heeft het hotel een leuk concept, al kunnen smaken verschillen. Echter is dit geen viersterrenhotel.
De grootste ontgoocheling lag in het gebrek aan flexibiliteit van het personeel.
Omwille van Corona ging de kamer (die niet volledig proper was toen ik er introk) enkel op vrijdag worden gekuist. Dit was echter niet het geval. Toen ik dit meldde aan de balie kreeg ik enkel de standaard 'Sorry'. Daags nadien was er poetspersoneel in de gang, maar mijn kamer is nooit gekuist geraakt.
Inchecken duurde enorm lang ondanks het feit dat er geen wachtrij was. Ook bij eventuele vragen werd het geduld op de proef gesteld.
Omwille van zaken was ik van een andere viersterrenhotel (Parkhotel Kortrijk) naar Leuven doorgereist. Misschien moet daar een voorbeeld aan worden genomen.

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste Dlkrisexl077

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Penta hotel Leuven en het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Wij hopen u in de toekomst ook hier te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 27 maart 2021 via mobiele applicatie

Onze kamer was niet gepoetst. Badkamervloer vuil, wastafel en vensterbanken vol plekken. Eten moet door Corona op de kamer opgegeten worden en vervolgens moet het afval op de gang gezet worden. Duurde 2 dagen eer dit opgehaald werd. Zeeppakket stond er niet, zoals wel beloofd werd. In de lakens zaten gaten. Aan onze klachten werd geen gehoord gegeven, na dit 2x te melden. Heel jammer, want de ligging was echt ideaal.

Datum van verblijf: maart 2021
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2021

Beste,

Dit is natuurlijk niet de service die wij wensen aan te bieden. Aarzel niet om mij te contacteren via operations.leuven@pentahotels.com opdat we samen kunnen kijken wat er is misgelopen - en hoe we u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Wij hopen u in de toekomst ook hier te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 19 februari 2021 via mobiele applicatie

Slechtste keten ever.
Ik heb me nu al 5x afgemeld voor de nieuwsbrief, die zo wat elke maand in de mailbox zit. Dan krijg je een zielig berichtje dat ze het moeilijk vinden om dag te zeggen. En de volgende maand krijg je die KKK-mail weer! Zoek als je blieft een hotelketens dat zijn klanten wel serieus neemt. Boek hier niet, ze zijn hun klant niet waard.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2021

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback over onze nieuwsbrief. Onze excuses dat het u niet meteen lukte om uit te schrijven.
Kan u ons een E-mail sturen met uw volledige naam waarop u bij ons als klant gekend bent, aub?
Met uw E-mailadres en naam kunnen we u manueel uitschrijven voor de marketing nieuwsbrief.
U kan de info sturen naar sales.leuven@pentahotels.com
Afgezien van de nieuwsbrief die u niet langer wenst te ontvangen hopen we wel dat u een aangenaam verbllijf heeft gehad in ons hotel.
Tim Evens
Senior Sales Manager