93 US$
Expedia.com93 US$
eDreams93 US$
Hotels.com93 US$
Beoordeeld op 24 juli 2020

Zoals ook uit vorige beoordelingen ook blijkt is het ontbijt momenteel een ramp, ze steken zich weg achter Corona om slechts een uiterst beperkt ontbijt (zie vorige beoordeling voor de inhoud) aan te bieden. We zijn vorige week nog naar een hotel in hasselt geweest en daar was het ontbijt nog uitstekend en dat was ook tijdens Corona ! Wij hebben ons voorziene ontbijt voor de tweede dag geannuleerd en uiteindelijk hebben we dankzij de tussenkomst van de zeer vriendelijke jongedame aan de receptie ook het eerste ontbijt niet moeten betalen. Hopelijk hebben ze daar nu hun lesje geleerd, want ofwel herpakken ze zich ofwel zijn ze voor het einde van dit jaar failliet. Wat mij trouwens opviel is dat ik op Booking.com geen dergelijke negatieve commentaren terugvond, had ik maar op Trip Advisor gekeken :)

Datum van verblijf: juli 2020
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

Beste Marc,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Pentahotel Leuven.
Het spijt ons te horen dat het ontbijt niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Wij zijn blij te melden dat we uw opmerking over het ontbijt ter harte hebben genomen en bieden sedert 2 weken een ontbijtbuffet aan waarbij u op reservatie in het restaurant kan plaatsnemen en onze chef enkele warme gerechten en uitgebreidere koude gerechten aanbiedt.

Wij hopen u in de toekomst ook hier te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 juli 2020

We zijn met de fiets toegekomen, daarmee moesten we door de lobby van het hotel en zo vertikaal in lift naar -2. Dit is al niet normaal én niet makkelijk
2 Jonge meisjes in de lobby en ik denk dat dit hier in het hotel het enige personeel was. Deze meisjes waren vriendelijk en uiterst attent.
Het hotel lijkt chique maar is vuil, al aan ingang, muffe geur in gangen, lift enz. We hadden een mooie grote kamer met supergroot bed maar bij het binnenkomen rook de kamer vies en was duidelijk niet verlucht. Na spuiten met deo en openen van de ramen was dit al beter. Er waren vuile handdoeken in de badkamer. Naar mijn mening was deze kamer na de vorige gast niet gekuist. Onderlaken van bed was stuk, vol gaten. Koelkast was kapot, is daarna in orde gebracht.
De ligging van het hotel is subliem, kan niet beter.
Het ontbijt was 100% ondermaats. Ik begrijp niet hoe dit kan, precies zoals in vorige recensie is gezegd. bekertje koffie, geen bordje, geen confituur, 1 stukje hesp en blokje brie, 1 klein broodje en chocoladekoekje. Nooit gezien...
Geen personeel, ik denk bezuiniging want er wordt pas housekeeping gedaan in kamers waar de mensen langer dan 1 week verblijven !! Personeel is naar mijn mening technisch werkloos gezet.
Tafels waar we moesten ontbijten waren vuil.
Pff, ja de lijst is lang.
Spijtig want dit zou ok kunnen zijn maar nu, er zijn geen woorden voor...
We zijn heus niet kritisch maar dit was niet in orde, hygiëne was hier duidelijk zoek.

Kamertip: Cheque je kamer eerst , wees kritisch want hier wordt niet goed onderhouden, niet coronaproof, geen personeel

Geachte Ria,

Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Pentahotel Leuven, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.
Mede dankzij uw feedback hebben wij het ontbijt aangepast arbij alle niet-voorverpakte items door onze chef apart aan u geserveerd wordt.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 12 juli 2020

1 overnachting met 2 volw inclusief ontbijt = 105 euro.

- kamer: grote kamers, heel veel lawaai s' nachts (wij sliepen aan de straat kant). Er spoot water uit de douchekop tot plafond en de zeep om te douchen was leeg.

- ontbijt: was schandalig: we kregen elk 1 croissant, 1 appel en 1 fles fruitsap in een zakje voor ons deur nadien naar ontbijt zaal gegaan in volle verwachting maar spijtig genoeg kregen we daar terug een zakje met 1 chocoladekoek, 1 uitgedroogd mini stokbroodje, 1 mini stukje brie en 1 opgerold schelletje hesp. Koffie was niet te drinken. Dit voor 15€ per persoon. Er was geen choco, geen water, geen confituur enz....

Spijtig genoeg keren wij niet terug naar dit hotel.

Kamertip: boek een kamer die niet aan de straatkant ligt= teveel lawaai.

Beste Gast,

We vinden het erg jammer dat u niet goed kon inslapen; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. We zijn in het centrum van de stad gelegen en hopelijk heeft u daarvan ook de voordelen ondervonden.

Wij hopen u alsnog in de toekomst ook hier te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in dit hotel in een standaardkamer met ontbijt.
Wat we goed vonden:
- comfortabele bedden
- relatief grote kamer
- ligging
- ontbijt niet uitgebreid, wel goed!

Maar: bij het arriveren merkten we al snel vlekken op op het tapijt en de volgende ochtend kwamen we tot de bevinding dat de randen van de douche zwart zijn van de schimmel + de douchekop was zelfs beschimmeld, waardoor ik deze niet eens kon gebruiken. To add insult to injury lag de rekening van ons verblijf nog eens voor onze deur op de gang de volgende morgen, wat écht niet kan.
Toen we dit zijn gaan melden aan de receptie werd ons ook nog eens verteld dat ze op de hoogte waren van het probleem met de schimmel en dat het volgende week verholpen zou worden...
Wat ik dan niet begrijp is waarom men üverhaupt in de tussentijd nog mensen laat overnachten in de betrokken kamers en ons niet een andere kamer geeft. Dit is volgens mij niet aanvaardbaar, zeker gezien de betaalde prijs!
Wij zijn teleurgesteld en komen niet meer terug.

Datum van verblijf: maart 2020
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2020

Beste 845audev,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Penta hotel Leuven.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Het klopt dat onze badkamer recent zijn aangepakt wat de schimmelbetreft en we blij zijn te melden dat deze allemaal weer zijn herkit. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Wij hopen u in de toekomst ook hier te mogen verwelkomen.

Xavier Vanden Bossche
Operations Manager

Beoordeeld op 9 maart 2020

Genoten van een fijn verblijf bij Penta hotels met een geweldig ontbijt. Zelfs de zon deed ons genieten tussen de regenbuien. Echt een aanrader in het centrum van Leuven. Met een parkeerplaats waar je dankzij de uitleg in de email heen geleid wordt.

Datum van verblijf: maart 2020