“Beste Indische restaurant van Leuven”
Beoordeling van Namaste Tandoori Keuken

Namaste Tandoori Keuken
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 42 van 509 Restaurants in Leuven
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk restaurant, beste Indische zaak in Leuven. Ik ben hier al een aantal keren komen eten, meestal tandoori of kip tikka masala en elke keer is het keigoed. Ook de bediening is supervriendelijk, dat is hier op zich al een reden om terug te gaan.

Datum van bezoek: september 2018
nagendraB78, Owner van Namaste Tandoori Keuken, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

thank you for your valuable word for our restaurant ,
you are welcome with your friends and family in our
new place

naamsestraat 25 our old place

6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten. Beter dan een aantal andere Indische restaurants in Leuven.

Vriendelijke bediening en lekker eten: top

Datum van bezoek: november 2018
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dankzij een wedstrijd van Stadsradio Leuven, ben ik vandaag met een vriendin bij Namaste in Leuven terecht gekomen. Onervaren met indisch eten waren we beide enorm aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst van de kok en de tijd die hij nam om ons de nodige uitleg te verschaffen. We hebben genoten!

Datum van bezoek: oktober 2018
26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel ik dol op op Indiaas eten ben ik toch met een teleurstelling weggegaan en dat had mede met de bediening te maken. Hoewel de jonge dame erg vriendelijk was is ze totaal niet geschikt. Er werd niet gevraagd of we nog drinken wilde hebben. Lege bordjes werden niet meegenomen terwijl ze 5x langs liep.
Begonnen met een gerechtje van het huis, helaas zat hier een lange haar in. Verder kozen we voor de thali. Deze was wel lekker en kan ik niks van zeggen. Als toetje gekozen voor de lassi. Deze was ook goed van smaak en erg vullend.
Hoewel de gerechten ok waren zou ik niet nog eens terug gaan.

Datum van bezoek: mei 2018
23 mei 2018 beoordeeld

We waren hier komen eten met een bon van Social Deal. Maar de gerechten vielen echt tegen. Het was vrij weinig en vb de chicken tandoorie was gewoon enkel en alleen kip. Ik denk dus niet dat ik hier nog eens terug ga aangezien de prijzen er niet zo goedkoop uitzagen.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Namaste Tandoori Keuken bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Namaste Tandoori Keuken geweest? Deel je ervaringen!