Gwen L

TOP

4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Ideaal gelegen, vlak bij het Station en het centrum van Leuven. Proper en rustig hotel met mooie onderhouden slaapkamers. Ontbijt is simpel maar goed! ideaal als koppel of alleen!
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Leppe,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Het verheugt ons te vernemen dat de locatie nabij het station en het centrum van Leuven naar wens was en dat u de netheid en rust van ons hotel op prijs heeft gesteld. Onze teams werken hard om onze kamers goed te onderhouden en een aangename atmosfeer te creëren, dus uw opmerkingen zijn zeer welkom.

We hopen dat het ontbijt, hoewel eenvoudig, aan uw verwachtingen voldeed. We bieden een verscheidenheid aan zelfgemaakte en lokale producten aan en streven ernaar voor elk wat wils te bieden.

Het is fijn te lezen dat ons hotel een ideale keuze is gebleken voor zowel koppels als alleenreizenden. We streven ernaar om een comfortabele en gastvrije omgeving te bieden voor al onze gasten.

We verwelkomen u graag opnieuw in de toekomst voor nog een aangenaam verblijf.

penta Leuven Entrance RBG dpi
Bar/lounge
  • Expedia.com
3.2 km van Park Inn by Radisson Leuven
Restaurant
Inpandig erf met de verschillende appartementengebouwtjes
  • Priceline
1.0 km van Park Inn by Radisson Leuven
  • ibis
5.1 km van Park Inn by Radisson Leuven
Gratis parkeren
Meer hotels in Leuven bekijken
Beoordeeld op 13 mei 2024

yow ga naar dit hotel man is echt lijp, lekker eten goeie accomodatie ommeerdere nachten te slapen en in die fitness kreeg ik enge pump twas insane. ah ja ik moet minstens 200 tekens hebben dus kga nog ff praten da bed lag wel echt goe man kzweert

Kamertip: goeie tip is, ga voor de pump in de gym man.
Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2024

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze uitmuntende score.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze culinaire aanbod en de accommodatie bij Park Inn by Radisson Leuven. Onze fitnessfaciliteiten zijn inderdaad ontworpen om onze gasten de beste ervaring te bieden en het is fantastisch dat u daar volop van heeft kunnen genieten. Ook fijn dat het comfort van onze bedden bijdraagt aan een goede nachtrust voor onze gasten.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 27 april 2024 via mobiele applicatie

Hotel is prima gelegen op loopafstand van het centrum. Parkeergarage er tegenover dus ideaal. Kamer niet groot, fijne bedden, kussens zijn wat slap. Hele fijne regendouche! Jammer dat er geen koelkastje op de kamer staat, nu ben je verplicht beneden iets te kopen om boven op te drinken. Totaal geen overlast van het station. Buiten het licht van het station dat langs de gordijnen komt omdat deze niet goed sluiten.

Kamertip: Geen koelkast op de kamer
Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2024

Beste Parel,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons te horen dat onze locatie en de nabijgelegen parkeergelegenheid goed zijn bevallen, evenals onze comfortabele bedden en de regendouche in uw kamer.

We betreuren het dat de kussens niet naar wens waren en dat u de afwezigheid van een koelkastje in de kamer als ongemakkelijk heeft ervaren. Hoewel we geen minibar op de kamer aanbieden, willen we u erop wijzen dat onze gasten welkom zijn om hun eigen items te koelen in de koelkast van de keuken via onze receptie.

Wat betreft de gordijnen, wij nemen uw opmerking ter harte en zullen dit meenemen in toekomstige renovaties om onze gasten een nog beter verblijf te bieden. We zijn ook blij te vernemen dat u geen overlast heeft ervaren van het station.

Bij Park Inn by Radisson Leuven streven we ernaar om elke gast een aangenaam verblijf te bieden en we waarderen uw feedback die ons helpt om onze service te verbeteren.

Een volgende keer staan we met genoegen weer voor u klaar.
Hartelijke groet,

Beoordeeld op 8 april 2024

We verbleven 1 nacht bij dit hotel. De kamer was netjes, ruim met een mooi uitzicht en ook een goed bed! Het personeel was zeer vriendelijk & ook een uitgebreid ontbijt voor elk wat wils. Ook de uitgebreide bar is een meerwaarde. Een aangenaam verblijf!

Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2024

Geachte gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen bij Park Inn by Radisson Leuven.

We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van de nette en ruime kamer met een mooi uitzicht en dat het comfort van het bed aan uw verwachtingen voldeed.

Het is altijd een plezier te vernemen dat ons personeel een positieve indruk heeft achtergelaten met hun vriendelijke service. We streven ernaar om elk ontbijt uitgebreid en naar ieders smaak te maken, dus uw complimenten hierover worden zeer gewaardeerd.

We zijn ook blij dat onze bar en het assortiment daarin als een meerwaarde voor uw verblijf zijn ervaren. Onze bar biedt een gezellige plek voor gasten om te ontspannen en te genieten van een verscheidenheid aan drankjes.

Wij kijken uit naar de mogelijkheid om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even aangenaam verblijf.

Beoordeeld op 24 maart 2024 via mobiele applicatie

Hotel zit bij het station. Via de loopbrug loop je zo de stad in.
Fijne locatie.
De auto kun je in de parkeergarage zetten. Kosten voor 1 dag 26 euro. Persoonlijk vond ik dat prijzig. Garage is niet van het hotel dus die kunnen daar niets aan doen.
Vriendelijk ontvangst.
Inchecken ging vlot.
Kamer op 7e etage was prima. Niet overdreven groot maar hebben er alleen geslapen en gedoucht.
Fijn is apart toilet.
Fijn bed.
Geen afzuiging in badkamer dus spiegel beslaat.
Verder miste ik extra kussen (ivm lezen in bed en tv kijken).
Uitchecken ook supersnel.

Datum van verblijf: maart 2024
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2024

Beste Sonja,
Bedankt voor uw mooie beoordeling en voor uw feedback.

We zijn blij te horen dat onze locatie naast het station en de loopbrug naar de stad goed is bevallen. Het is fijn om te lezen dat u tevreden was met de ontvangst en de vlotte check-in procedure. Onze kamers zijn inderdaad ontworpen voor comfort en gemak, en we zijn blij dat het bed aan uw verwachtingen voldeed.
We begrijpen dat de parkeerkosten onverwacht hoog kunnen zijn en willen benadrukken dat, hoewel de parkeergarage niet van het hotel is, we altijd bereid zijn om alternatieve parkeeropties aan te bieden. Het spijt ons dat u een extra kussen miste; we bieden standaard een comfortabele set aan, maar op verzoek zijn er altijd meer beschikbaar. Voor toekomstige bezoeken kunt u deze altijd aanvragen bij onze receptie. Wat betreft de afzuiging in de badkamer, dit is iets wat we zullen meenemen in onze aandachtspunten voor toekomstige verbeteringen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u een nog betere ervaring te bieden.

Beoordeeld op 26 februari 2024

Er kon helaas geen raam open in de kamer, waardoor er geen mogelijkheid was om frisse lucht toe te laten. Ook deed de airco het maar minimaal waardoor het soms heel benauwd en warm was in de kamer. Deze was ingesteld op “winterstand” volgens de receptie.

Datum van verblijf: februari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2024

Dag Kimi,
Leuk dat u de tijd nam om een berichtje achter te laten.

Het spijt ons te horen dat uw ervaring met de klimaatbeheersing in de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij begrijpen dat een comfortabele kamertemperatuur belangrijk is en bieden daarom individuele klimaatregeling in onze kamers, evenals ventilatoren en verwarmingen bij de receptie voor tijdens de overgangsperiode tussen de seizoenen. Hoewel de meeste ramen niet kunnen worden geopend vanwege geluidsoverlast en veiligheidsredenen, hebben wij wel kamers beschikbaar waar dit wel mogelijk is. Wij adviseren gasten om een kamer met een te openen raam aan te vragen bij hun reservering, onder voorbehoud van beschikbaarheid.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,