Radissonhotels.com
Beoordeeld op 2 november 2023

Uitstekend hotel, goede ligging naar het centrum, direct naast het station.
Fijne service om bagage al eerder te mogen brengen, zo ook na het uitchekken nog een aantal uurtjes daar te laten. Zeer attent en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

We zijn blij om te horen dat u onze ligging nabij het centrum en het station waardeerde. Het is fijn om te weten dat u tevreden was met onze service omtrent het bewaren van uw bagage en de vriendelijkheid van ons personeel.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.
Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 23 oktober 2023

Super matras en rustige kamer op de bovenste verdieping :) Mooie ruime kamer met zithoek en nette badkamer met apart toilet. Het ontbijt was ruim met een mooie keuze van verschillende gerechten, voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2023

Beste gast,
We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze comfortabele matras en rustige kamer op de bovenste verdieping. Het is fijn om te weten dat u de ruime kamer en nette badkamer met apart toilet waardeerde. Ons ontbijt is inderdaad uitgebreid en we streven ernaar om een gevarieerde keuze aan gerechten aan te bieden, zodat er voor ieder wat wils is.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 4 september 2023

Ideale locatie, achter het station en lopend 10 minuten naar het historisch centrum. Ruime, nette en schone kamers.
Modern ingericht restaurant en receptie. Ontbreekt aan een gezellig loungegedeelte waar je wat kan drinken, is een zitje maar wel heel basic. Ontbijt geweldig. Heel veelzijdig en vers! Vriendelijk personeel. Prima als je een weekendje naar Leuven wil.

Datum van verblijf: september 2023
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2023

Beste Ellis,
Bedankt voor uw positieve reactie.

We zijn blij om te horen dat u onze locatie en de nabijheid van het historisch centrum van Leuven waardeerde. Het is fijn om te weten dat u tevreden was met de netheid en ruimte van onze kamers. We nemen uw opmerking over het loungegedeelte ter harte en zullen dit in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Wat betreft het ontbijt, zijn we verheugd dat u genoten heeft van de veelzijdigheid en versheid van onze producten, evenals de vriendelijkheid van ons personeel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Andra Tiuca, Front office Manager

Beoordeeld op 25 augustus 2023

Alles was naar wens. Wij gaan beslist als we weer een bezoek aan Leuven plannen terug naar dit hotel.
Wij geven het adres van dit hotel zeker door aan vrienden, buren en bekenden die ook een reisje van plan zijn om naar Leuven te gaan

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw positieve review.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze locatie nabij het station en dat u van plan bent om terug te keren bij een toekomstig bezoek aan Leuven. Het doet ons goed te weten dat u ons adres zou aanbevelen aan vrienden, buren en bekenden.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 augustus 2023

Fijn hotel op perfecte locatie , goed ontbijt, prettige medewerkers die gelijk voor je klaarstaan.
Vragen om andere kussens werden gelijk opgelost. Kapotte doucheslang op kamer bij vrienden kregen gelijk andere kamer.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

We zijn blij te lezen dat u onze locatie perfect vond voor uw bezoek aan Leuven en dat u genoten heeft van ons ontbijt. Het is fijn om te weten dat onze medewerkers u snel en efficiënt hebben geholpen met uw verzoeken, zoals het vervangen van kussens en het oplossen van het probleem met de doucheslang in de kamer van uw vrienden.

We hopen dat u en uw vrienden een geweldige tijd hebben gehad in Leuven en dat u ons hotel in gedachten houdt voor uw volgende bezoek aan de stad.

Met vriendelijke groet en graag tot nog eens,