3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 87
Radissonhotels.comUS$ 89
Trip.comUS$ 91
Beoordeeld op 25 mei 2022

Aardig en behulpzaam personeel, goede en schone kamers.
Goed en uitgebreid ontbijt. Hotel ligt naast het treinstation. Kamers zijn goed geisoleerd en er is geen sprake van geluidsoverlast.
Bedden zijn prima (220 cm lang!)

• Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze uitstekende score.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van een leuk verblijf en dat het ontbijtbuffet u heeft gesmaakt.
Ons team bedankt u voor het compliment.

We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 16 mei 2022

Ruimte restaurant was wat klein, zeker bij ontbijt was het druk. Verder was prijs kwaliteit goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De lokatie was goed vlak bij station. Parkeren is ook vlak in de buurt, maar wel duur. Kan mogelijk iets aan gedaan worden.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

We zijn blij dat u kon genieten van een aangenaam verblijf in ons hotel en namens ons team willen we u bedanken voor uw compliment.

Een volgende keer ontvangen we u graag opnieuw.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 mei 2022

prima prijs / kwaliteit en verrassende locatie om de stad Leuven te ontdekken. Beetje lastig om aan te komen en te vertrekken ( geen parkeerplaats bij de deur) en parkeren is sowieso best prijzig. Gelukkig alternatieven op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Beste gast,
We danken u voor uw fijne feedback.

Het verheugt ons dat u tevreden was over onze prijs-kwaliteitverhouding.
Zoals vermeld op onze website kunt u parkeren in de publieke parking onder het hotel. We hebben helaas geen invloed op de tarieven die gerekend worden in de dichtstbijzijnde openbare parkeergelegenheid.
We hopen dat u verder heeft genoten van uw bezoek aan Leuven.

We verwelkomen u een volgende keer graag weer.

Beoordeeld op 22 april 2022

perfect hotel direct aan het station Leuven, en geen enkel geluidsoverlast van de treinen, ook direct aan het Martelarenplein en winkelstraat. personeel zeer gedienstig en vriendelijk, is onze 6de of 7de keer dat als we Leuven bezoeken ons hotel en ook de volgende keer.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze uitmuntende score!

Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie ons hotel zo aanprijzen. We zijn blij dat we jullie van dienst konden zijn met onze gunstige ligging en vriendelijke service.

We kijken ernaar uit jullie opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 april 2022

je voelt je zeer welkom door al het vriendelijke personeel. heel veel nationaliteiten.
topligging! naast station maar zeker geen geluidsoverlast.
het ontbijt verdient een extra pluspunt, super!
kamer op hoger gelegen verdiepen een aanrader, fantastisch uitzicht.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2022

Beste An,
Dank u voor uw mooie beoordeling.

Het doet ons plezier dat de kamer en het ontbijt aan uw verwachtingen voldeden.
Wat fijn ook dat u onze locatie als een pluspunt opgeeft en dat het bed comfortabel was.
Ons team bedankt u voor de mooie woorden.

Vriendelijke groeten en hopelijk tot gauw,