2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 156
Hotels.comUS$ 156
PricelineUS$ 156
TravelocityUS$ 156
Radissonhotels.comUS$ 159
ZenHotels.comUS$ 161
Beoordeeld op 9 mei 2022

prima prijs / kwaliteit en verrassende locatie om de stad Leuven te ontdekken. Beetje lastig om aan te komen en te vertrekken ( geen parkeerplaats bij de deur) en parkeren is sowieso best prijzig. Gelukkig alternatieven op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Beste gast,
We danken u voor uw fijne feedback.

Het verheugt ons dat u tevreden was over onze prijs-kwaliteitverhouding.
Zoals vermeld op onze website kunt u parkeren in de publieke parking onder het hotel. We hebben helaas geen invloed op de tarieven die gerekend worden in de dichtstbijzijnde openbare parkeergelegenheid.
We hopen dat u verder heeft genoten van uw bezoek aan Leuven.

We verwelkomen u een volgende keer graag weer.

Beoordeeld op 22 april 2022

perfect hotel direct aan het station Leuven, en geen enkel geluidsoverlast van de treinen, ook direct aan het Martelarenplein en winkelstraat. personeel zeer gedienstig en vriendelijk, is onze 6de of 7de keer dat als we Leuven bezoeken ons hotel en ook de volgende keer.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze uitmuntende score!

Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie ons hotel zo aanprijzen. We zijn blij dat we jullie van dienst konden zijn met onze gunstige ligging en vriendelijke service.

We kijken ernaar uit jullie opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 april 2022

je voelt je zeer welkom door al het vriendelijke personeel. heel veel nationaliteiten.
topligging! naast station maar zeker geen geluidsoverlast.
het ontbijt verdient een extra pluspunt, super!
kamer op hoger gelegen verdiepen een aanrader, fantastisch uitzicht.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2022

Beste An,
Dank u voor uw mooie beoordeling.

Het doet ons plezier dat de kamer en het ontbijt aan uw verwachtingen voldeden.
Wat fijn ook dat u onze locatie als een pluspunt opgeeft en dat het bed comfortabel was.
Ons team bedankt u voor de mooie woorden.

Vriendelijke groeten en hopelijk tot gauw,

Beoordeeld op 11 april 2022

De ligging vlakbij het station is makkelijk. Tot in het centrum is het 10 a15 min wandelen via de Bondgenotenlaan. Vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als bij de bediening. Kamer 811 heeft een aparte wc, een grote douche en prima bedden!
De kamer is ook heel rustig. Het ontbijt is uitgebreid en je komt er niets tekort, ook de koffie is lekker. Als we dan toch één negatief puntje mogen geven, de WiFi is vreselijk, ttz, je moet telkens opnieuw aanloggen, zeer vervelend.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Beste Walter,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier te lezen dat het comfort van de bedden naar wens was en dat jullie de locatie en vriendelijkheid van onze medewerkers wisten te appreciëren. Het spijt ons dat jullie ongemak ondervonden met de wifi. Het is zeker niet de bedoeling dat gasten iedere keer opnieuw verbinding dienen te maken. Normaal gesproken wordt dit enkel om de 24 u gevraagd. We bekijken dit met onze internetprovider om de kwaliteit te verbeteren.

We hopen dat jullie verblijf verder geheel naar wens was en dat we jullie in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 11 april 2022

Goed bereikbaar en In het centrum gelegen hotel met parkeergarage. Uitstekende prijs/prestatie verhouding en vriendelijk personeel maakt dat ik dit hotel van harte aanbeveel voor een weekendje weg. Zowel ontbijttijden als assortiment zijn ruim.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2022

Beste gast,
Dank u voor uw mooie beoordeling.

Fijn dat onze centrale ligging, de vriendelijkheid van ons personeel en de prijs-kwaliteitverhouding naar uw wens waren! Het doet ons veel plezier dat u ons hotel zou aanbevelen. Een recensie als deze is een mooie bevestiging van het werk dat we iedere dag met veel plezier verzetten.