Gratis annuleren tot 27/05/22
Hotels.comUS$ 104
Radissonhotels.comUS$ 106
getaroom.comUS$ 111
Beoordeeld op 8 januari 2022

ik heb gekregen wat ik heb gevraagd in verband met de kamer, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, ik ben hier al een tweede keer geweest en telkens in de periode van Covid en alles was goed geregeld. Is voor herhaling vatbaar

• Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2022

Beste Joanna
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

We zijn heel blij om te horen dat de kamer naar wens was en dat u zich heel welkom heeft gevoeld en dat u tevreden bent om onze service.

We doen zeker ons uiterste best om alles zo goed & veilig mogelijk te laten verlopen tijdens deze pandemie.

We kijken er zeker naar uit u snel opnieuw te mogen verwelkomen,

Beoordeeld op 6 januari 2022

Heerlijk hotel centraal gelegen bij het treinstation van Leuven en alles op loopafstand. Vriendelijk personeel en prima ontbijt.
Hotel is op loopafstand van de mooie winkels, gezellige bars en restaurants. Aanrader!

Datum van verblijf: januari 2022

Beste gast,
Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was, van het comfortabele bed tot de nette kamers.

Namens het team bedankt voor het compliment.

Vriendelijke groeten en een gelukkig 2022 gewenst,

Beoordeeld op 1 januari 2022

Voor het eerst meegemaakt dat er soya producten bij het ontbijt waren. Super! Ivm met allergie gebruik ik geen melk. Leuk om het Fijn alternatief tegen te komen.

Verder schoon en net hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze uitmuntende score!

Het was een genoegen u bij ons te mogen verwelkomen.

We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten en fijne feestdagen,

Beoordeeld op 22 december 2021

Hotel ligt direct aan het station! Je kan perfect te voet naar het centrum. Winkelstraat direct aan hotel, vol horeca en zelfs cinema. Heel leuke ruime kamer. Ontbijt was dik in orde. Heel vriendelijk personeel. Zonder problemen extra kussen geleverd gekregen op kamer.

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2021

Beste Sharon,
Bedankt voor uw positieve feedback.

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Het doet ons genoegen dat u onze ligging kon waarderen. Ons team dankt u voor het mooie compliment!

In de toekomst staan we met plezier opnieuw voor u klaar.

Met vriendelijke groeten en prettige feestdagen,

Beoordeeld op 14 december 2021

Genoten van de stad Leuven. Hotel ligt bij station en daarmee vlak bij centrum. Prima hotel, heerlijk ontbijt met veel keuze en lekkere koffie. Lekker bed en heerlijke douche. We hebben er 2 nachten verbleven. Parkeren kan onder hotel of in de buurt.

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2021

Beste gast,
Bedankt voor deze lovende aanbeveling.

Het doet ons veel plezier dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u genoten heeft van ons lekker ontbijt en van de comfortabele bedden.
Als een aanrader omschreven te worden maakt onze dag goed!

Tot weerziens.