ZenHotels.com
eDreams
Travelocity
Snaptravel
Beoordeeld op 10 augustus 2020 via mobiele applicatie

Deze accommodatie is een prima uitvalsbasis voor een verblijf in Leuven. Het hotel ligt zeer centraal, zo ongeveer op het perron van het centraal station. Vanuit het station loop je in een minuut of 10 naar het toeristisch centrum van de stad.

Het hotel wordt, zeker in deze COVID-19 tijd, erg netjes bijgehouden. Het personeel is regelmatig met desinfecterende werkzaamheden bezig en de ruimtes waren goed schoon op het oog. De ruimtes ogen modern en er lijkt geen sprake te zijn van achterstallig onderhoud. Onze kamer was prima. Ook geluid van de treinen was niet storend - de isolatie was goed.

Het ontbijt is normaal gezien in buffetvorm, maar nu is dat gezien de veiligheid niet mogelijk. Je dient nu de avond vooraf een keuze door te geven op een lijstje samen met een tijdsindicatie. In de ochtend wordt het ontbijt van je keuze op individuele dienbladen uitgeserveerd. Uiteraard kun je altijd bijbestellen. Heel goed geregeld en het ochtendpersoneel was super behulpzaam. Zelfs speciale producten werden er voor ons gehaald.

Klein minpunt was onze check in. Wij hebben namelijk niet alle relevante informatie (omtrent bijvoorbeeld schoonmaak van de kamer) doorgekregen. Jammer dat er proactief geen excuses aangeboden werden na onze melding, maar dat is dan ook het enige.

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel-cmanager, Junot, Sales Coordinator van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Beste gast
Fijn dat u even de tijd nam ons te beoordelen.

Prettig te vernemen dat uw verblijf naar volle tevredenheid was en dat wij daar met onze comfortabele kamers, de gunstige ligging en het fijne ontbijt aan mochten bijdragen. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent over de manier waarop wij de Covid 19-protocollen hanteren. Graag verwelkomen we u een volgende keer opnieuw.
Het spijt ons enorm dat u niet alle relevantie informatie omtrent de schoonmaak van de kamers heeft gekregen. We willen ons hiervoor dan ook excuseren.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 10 augustus 2020

Dit hotel/personeel heeft ons aangenaam verrast. Hotel nam alle voorzorgmaatregelen ivm de hygiëne/corona. Hotel, kamer en ontbijtzaal heel netjes. Uitstekend, uitgebreid ontbijt met bediening aan tafel. Heel vriendelijk. De kwaliteit overtreft de prijs. 1 opmerking: de parking in de buurt van het hotel is verschrikkelijk duur.

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel-cmanager, Junot, Sales Coordinator van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2020

Beste Ariane,
Bedankt voor de mooie score waarmee u ons beoordeeld heeft.

Het doet ons plezier dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat het ontbijt u heeft gesmaakt.
Het verheugt ons ook dat u tevreden was over onze maatregelen ten opzichte van de coronasituatie.
Wat jammer dat u de parking te duur vond, deze wordt beheerd door een extern bedrijf waar wij geen invloed op hebben.
Ons team bedankt u voor de mooie woorden en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot uw dienst.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 21 maart 2020

Heerlijk verblijf, ondanks de bezorgdheid voor de aanstormende coronavirus crisis. Was niet de eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn. Fijn personeel, goede schone kamers en een erg gunstige ligging pal achter het station. Deze keer was ook de prijs OK.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 maart 2020

Bij elke zaak (douche, water verbruik, handdoeken, grote van de badkamer glazen) denk je aan onze planeet. Oh ja,......verspeel ik zo veel ? Ga zo door en het meest leuke was het personeel uit zoveel verschillende landen.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 maart 2020

Hotel ligt perfect gelegen, aan het station van Leuven. Hebben geen last, noch geluidshinder ondervonden hiervan. Vriendelijk personeel aan de receptie. Zelfs extra informatie gekregen over Leuven. Overal wel tapijten vloer. Proper maar niet echt hygiënisch. Kamer was goed qua grootte, badkamer aan de kleinere kant. Vooral die laatste was alles behalve proper. Overal plakten haren aan de muren. Vies. Ontbijt was lekker, ruime keuze aan het buffet. Zelfs voor mensen met een lactose-intollerantie. Tof!

Datum van verblijf: maart 2020
Hotel-cmanager, Junot, Sales Coordinator van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Beste Thomas,

Fijn dat u de moeite nam een review achter te laten van Hotel Park Inn by Radisson Leuven. Het spijt ons dat u problemen ondervond met de hygiëne van de badkamer. We bespreken dit zeker met ons schoonmaakteam. Leuk dat u tevreden was met de grootte van de kamer. De tapijten in de kamers worden door elke gast anders ervaren, jammer dat dit voor u niet prettig was. We zijn blij dat u ons lekkere ontbijt en de ruime keuze, ook voor mensen met een lactose-intollerantie, waardeerde.

Graag staan we een volgende keer weer voor u klaar.

Met vriendelijke groeten,