TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 september 2019

schoon hotel , vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.(kreeg een rolstoel aangereikt toen mijn vrouw was gevallen voor de deur) Top!
uitstekend ontbijt, alles wat men kan wensen is aanwezig!
centrum lopend goed bereikbaar in ongeveer 10-a 15 minuten, bovendien station en bushaltes voor de deur .Uitstekende busverbindingen naar bijvoorbeeld Groot Begijnhof en kruidtuin.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2019

Hotel is erg goed. Prettige ontvangst. Mooie ruime kamer.
Goed verzorgd ontbijt. Hygiene was in orde. Personeel op alle verblijven heel erg vriendelijk.
Dit hotel is voor de bezoeker van Leuven zeker een aanrader.

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Dit hotel is een aanrader, ligt valk aan het station, straalt rust uit en dat is het ook! De kamers zijn comfortabel ingericht, er is aan alles gedacht, op de netheid is niets aan te merken, kortom ik zou niet weten welke richtlijnen ik jullie zou moeten geven. Een dikke 9

Beoordeeld op 26 augustus 2019

We hebben genoten van ons verblijf. Grote kamer en douche. Muren waren niet zo schoon. Verder was het personeel heel vriendelijk. Het ontbijt prima en tot 12 uur wat niet vaak zo is. Douche was mooi groot en van alle gemakken voorzien. Van de WIFI hebben we geen gebruik gemaakt. De ligging was prima, je bent lopend in tien minuten in het centrum. Parkeren in de naastgelegen parkeergarage. Voor Nederlandse begrippen niet duur.

Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel-cmanager, Junot, Sales Coordinator van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Het doet ons erg veel plezier dat u van uw verblijf genoten heeft en we hopen u in de toekomst dan ook nog eens te mogen ontvangen. Aarzel dan overigens niet om eventuele ongemakken meteen aan ons team te melden.

Vriendelijke groeten,

Junot, Sales Coordinator

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Jammer dat de lift stuk was richting station, maar daar kunnen jullie volgens mij niets aan doen.
Als wij terugkomen wil ik wel een wastafel(tje) op het toilet om handen te kunnen wassen. Dat vond ik een groot minpunt.