4 personen bekijken dit hotel
ZenHotels.comUS$ 92
1.283 - 1.288 van 1.724 beoordelingen
Beoordeeld op 26 februari 2018

Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Lisa M, Marketing Coordinator van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2018

Beoordeeld op 25 februari 2018

Kamertip: Choose a different hotel
  • Reistype: Reisde voor zaken
Lisa M, Marketing Coordinator van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 20 februari 2018

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 19 februari 2018 via mobiele applicatie

Reistype: Reisde alleen
Lisa M, Marketing Coordinator van Park Inn by Radisson Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2018