ibis Budget
Gratis annuleren tot 10/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 10/07/22
Agoda.com
Gratis annuleren tot 08/07/22
Expedia.comUS$ 84
Hotels.comUS$ 84
PricelineUS$ 84
Beoordeeld op 22 maart 2022 via mobiele applicatie

Prima ligging direct bij station en parkeergarage. Loopafstand naar t oude centrum. Nette kamers met alles wat je nodig hebt en voldoende ontbijt met lekkere broodjes. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Ontvangst bij receptie vriendelijk en vlot.

Kamertip: Ingang parkeergarage aan zuidzijde van hotel. In parkeergarage doorrijden naar t einde dan loop je in een minuutje Naar het hotel.
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 7 maart 2022

Het hotel ligt boven het treinstation en daaronder een grote parkeergarage. Voor iedereen dus goed te bereiken. Zoals bij een budgethotel bestaat ook dit concept uit een kleine brandschone kamer met een douchecabine en apart toilet. Dat is prettig. De wastafel is op de kamer. Zo heb je geen last van elkaar. Vanaf de 7e etage hadden wij een mooi uitzicht over de stad. Op 10 min. lopen ligt de historische binnenstad. De wandeling daarnaar toe gaat door het station en dan door een lange winkelstraat met een bioscoop. Het ontbijtbuffet is eenvoudig maar goed. Een prima verblijf dus!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 9 februari 2022

Vriendelijk onthaal, propere kamer, geen omgevingsgeluiden, zeer degelijk ontbijtbuffet, goed gelegen bij station van Leuven, niets op aan te merken, kostprijs democratisch, veel eetgelegenheden in de buurt op wandelafstand

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Een verblijf dat alles biedt wat je maar kan wensen voor een kort verblijf in Leuven. Een vriendelijke, correcte en vlotte ontvangst. Een nette en verzorgde kamer met goede WiFi en alles wat je bij een verblijf in een stad nodig hebt. Geen nachtlawaai - perfecte rust. Een verzorgd ontbijt op een vriendelijke en aangename manier aangeboden. Ontspannen uitchecken in een kamer die je tot 12 uur mag gebruiken. Je kan niets meer verlangen. Bedankt!

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 december 2020

Mocht ik gewoon goed kunnen kiezen, zou ik dat kiezen.
Maar heel goed is het nu ook weer niet.
Leuk dat er ook kamers zijn voor 3 personen. Zo kunnen koppels met 1 kind toch ook een goedkope overnachting hebben.
Toen ik navraag deed naar ontbijt (8€), was het antwoord dat dit gewoon 2 bereidde sandwiches of croissants zijn met kaas/hesp/choco. Heb dan beleefd geweigerd en 's morgens naar smatch geweest.
Was wel vriendelijke bediening. Ook mooi voordeel was de zeep die aanwezig was in douche en bij de kraan om handen te wassen. Ook dat er handdoeken aanwezig waren, heb je niet overal tenzij met meerkost. En er is wifi.
Het hotel ligt dan wel aan het station. Buiten als de treinen toeteren hoor je ze niet. De kamers zijn dus goed geïsoleerd. Had wel geen interessant uitzicht, tenzij je muren en kantoren interessant vind.

Kamertip: Bij kamer 219 heb je enkel zicht op de kantoorgebouwen erachter.
Datum van verblijf: december 2020
Hotel-cmanager, Michèle DEPREZ, Hotel Manager van Ibis Budget Hotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2021

Beste gast,
Vriendelijk bedankt voor uw review.

We zijn blij dat uw verblijf bij ons gewoon goed was en dat we u konden bekoren met de kamer voor drie personen. Dat is inderdaad prettig wanneer u als koppel met uw kind ergens wilt overnachten. Fijn dat u tevreden was over de vriendelijke service van ons personeel. Onze kamers hebben inderdaad dubbele geluidsdichte ramen waardoor u geen last heeft van het geluid van de treinen. Wel jammer dat u het ontbijt wat te duur vond en het uitzicht niet zo interessant. Hopelijk denkt u toch met veel plezier terug aan uw verblijf bij ons.

Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Michèle DEPREZ, Hotel Manager