ibis Budget
Gratis annuleren tot 21/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 21/08/22
Priceline
Gratis annuleren tot 19/08/22
Booking.comUS$ 72
Hotels.comUS$ 72
TravelocityUS$ 72
Beoordeeld op 9 februari 2022

Vriendelijk onthaal, propere kamer, geen omgevingsgeluiden, zeer degelijk ontbijtbuffet, goed gelegen bij station van Leuven, niets op aan te merken, kostprijs democratisch, veel eetgelegenheden in de buurt op wandelafstand

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Een verblijf dat alles biedt wat je maar kan wensen voor een kort verblijf in Leuven. Een vriendelijke, correcte en vlotte ontvangst. Een nette en verzorgde kamer met goede WiFi en alles wat je bij een verblijf in een stad nodig hebt. Geen nachtlawaai - perfecte rust. Een verzorgd ontbijt op een vriendelijke en aangename manier aangeboden. Ontspannen uitchecken in een kamer die je tot 12 uur mag gebruiken. Je kan niets meer verlangen. Bedankt!

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 december 2020

Mocht ik gewoon goed kunnen kiezen, zou ik dat kiezen.
Maar heel goed is het nu ook weer niet.
Leuk dat er ook kamers zijn voor 3 personen. Zo kunnen koppels met 1 kind toch ook een goedkope overnachting hebben.
Toen ik navraag deed naar ontbijt (8€), was het antwoord dat dit gewoon 2 bereidde sandwiches of croissants zijn met kaas/hesp/choco. Heb dan beleefd geweigerd en 's morgens naar smatch geweest.
Was wel vriendelijke bediening. Ook mooi voordeel was de zeep die aanwezig was in douche en bij de kraan om handen te wassen. Ook dat er handdoeken aanwezig waren, heb je niet overal tenzij met meerkost. En er is wifi.
Het hotel ligt dan wel aan het station. Buiten als de treinen toeteren hoor je ze niet. De kamers zijn dus goed geïsoleerd. Had wel geen interessant uitzicht, tenzij je muren en kantoren interessant vind.

Kamertip: Bij kamer 219 heb je enkel zicht op de kantoorgebouwen erachter.
Datum van verblijf: december 2020
Hotel-cmanager, Michèle DEPREZ, Hotel Manager van Ibis Budget Hotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2021

Beste gast,
Vriendelijk bedankt voor uw review.

We zijn blij dat uw verblijf bij ons gewoon goed was en dat we u konden bekoren met de kamer voor drie personen. Dat is inderdaad prettig wanneer u als koppel met uw kind ergens wilt overnachten. Fijn dat u tevreden was over de vriendelijke service van ons personeel. Onze kamers hebben inderdaad dubbele geluidsdichte ramen waardoor u geen last heeft van het geluid van de treinen. Wel jammer dat u het ontbijt wat te duur vond en het uitzicht niet zo interessant. Hopelijk denkt u toch met veel plezier terug aan uw verblijf bij ons.

Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Michèle DEPREZ, Hotel Manager

Beoordeeld op 29 december 2019

Ik logeerde al verscheiden keren in dit hotel. Op een boogscheut van het station. Zeer vriendelijk personeel, propere kamers, lekker ontbijt.Prijs/kwaliteit zeer goed. Ik zal zeker nog teruggaan. Ik ben steeds tevreden over de hotels (budget of style)

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Mrs Michèle DEPREZ, Hotel Manager van Ibis Budget Hotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Beste Rachel,
Hartelijk dank om tijd te nemen ons hotel te beoordelen!

Fijn dat de netheid van ons hotel, de vriendelijkheid van ons personeel en de prijs-kwaliteitverhouding naar uw wens waren! Een recensie als deze is een mooie bevestiging van het werk dat we iedere dag met veel plezier verzetten.

Bij uw volgende bezoek staan we graag opnieuw voor u klaar!
Vriendelijke groeten,

Mrs Michèle DEPREZ, Hotel Manager

Beoordeeld op 6 december 2019

Zeer goed en schoon hotel. Alles goed verzorgt en alles voorhanden in het Hotel. Het ontbijt is uitstekend. vers brood en lekker koffie, goede en lekkere melk producten. Goede bereikbaarheid en parkeer mogelijkheid..

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Mrs Michèle DEPREZ, Hotel Manager van Ibis Budget Hotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2019

Beste gast,
hartelijk bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat alles naar wens was, van het lekkere ontbijt tot onze comfortabele kamers. Daar doen we het voor!

Wij staan een volgende keer met plezier weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten,

Mrs Michèle DEPREZ, Hotel Manager