ibis Budget
Gratis annuleren tot 21/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 21/08/22
Priceline
Gratis annuleren tot 19/08/22
Expedia.comUS$ 71
Hotels.comUS$ 71
TravelocityUS$ 71
Beoordeeld op 30 december 2020

Mocht ik gewoon goed kunnen kiezen, zou ik dat kiezen.
Maar heel goed is het nu ook weer niet.
Leuk dat er ook kamers zijn voor 3 personen. Zo kunnen koppels met 1 kind toch ook een goedkope overnachting hebben.
Toen ik navraag deed naar ontbijt (8€), was het antwoord dat dit gewoon 2 bereidde sandwiches of croissants zijn met kaas/hesp/choco. Heb dan beleefd geweigerd en 's morgens naar smatch geweest.
Was wel vriendelijke bediening. Ook mooi voordeel was de zeep die aanwezig was in douche en bij de kraan om handen te wassen. Ook dat er handdoeken aanwezig waren, heb je niet overal tenzij met meerkost. En er is wifi.
Het hotel ligt dan wel aan het station. Buiten als de treinen toeteren hoor je ze niet. De kamers zijn dus goed geïsoleerd. Had wel geen interessant uitzicht, tenzij je muren en kantoren interessant vind.

Kamertip: Bij kamer 219 heb je enkel zicht op de kantoorgebouwen erachter.
Datum van verblijf: december 2020
Hotel-cmanager, Michèle DEPREZ, Hotel Manager van Ibis Budget Hotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2021

Beste gast,
Vriendelijk bedankt voor uw review.

We zijn blij dat uw verblijf bij ons gewoon goed was en dat we u konden bekoren met de kamer voor drie personen. Dat is inderdaad prettig wanneer u als koppel met uw kind ergens wilt overnachten. Fijn dat u tevreden was over de vriendelijke service van ons personeel. Onze kamers hebben inderdaad dubbele geluidsdichte ramen waardoor u geen last heeft van het geluid van de treinen. Wel jammer dat u het ontbijt wat te duur vond en het uitzicht niet zo interessant. Hopelijk denkt u toch met veel plezier terug aan uw verblijf bij ons.

Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Michèle DEPREZ, Hotel Manager

Beoordeeld op 29 december 2019

Ik logeerde al verscheiden keren in dit hotel. Op een boogscheut van het station. Zeer vriendelijk personeel, propere kamers, lekker ontbijt.Prijs/kwaliteit zeer goed. Ik zal zeker nog teruggaan. Ik ben steeds tevreden over de hotels (budget of style)

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Mrs Michèle DEPREZ, Hotel Manager van Ibis Budget Hotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Beste Rachel,
Hartelijk dank om tijd te nemen ons hotel te beoordelen!

Fijn dat de netheid van ons hotel, de vriendelijkheid van ons personeel en de prijs-kwaliteitverhouding naar uw wens waren! Een recensie als deze is een mooie bevestiging van het werk dat we iedere dag met veel plezier verzetten.

Bij uw volgende bezoek staan we graag opnieuw voor u klaar!
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 6 december 2019

Zeer goed en schoon hotel. Alles goed verzorgt en alles voorhanden in het Hotel. Het ontbijt is uitstekend. vers brood en lekker koffie, goede en lekkere melk producten. Goede bereikbaarheid en parkeer mogelijkheid..

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Mrs Michèle DEPREZ, Hotel Manager van Ibis Budget Hotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2019

Beste gast,
hartelijk bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat alles naar wens was, van het lekkere ontbijt tot onze comfortabele kamers. Daar doen we het voor!

Wij staan een volgende keer met plezier weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 14 oktober 2019 via mobiele applicatie

Erg geschikt hotel als je op zoek bent naar simpel. Schone kamers met minimale faciliteiten, maar de basis is op orde. Airco werkt goed en ligging is ook prima: je loopt zo onder het station door en het centrum in.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Mrs Michèle DEPREZ, Hotel Manager van Ibis Budget Hotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Beste Ricardo

Bedankt voor uw positieve review! De tevredenheid van onze klanten is zeer belangrijk voor ons en we zijn dan ook erg blij te vernemen dat alles naar wens was. Hopelijk tot een volgende keer!

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 18 juli 2019

Het personeel stond ons niet netjes te woord en is zelfs politie voor ons gebeld omdat meneer Sjoerd ons niet te woord kon stond en ons ''bui'' was. Wij mochten van hem niet inchecken omdat hij dat zegt. De douchslang in een kamer was kapot wij hebben dit in de ochtend aangegeven en dit is niet gemaakt. Wij kregen te horen dat we maar in een andere kamer moeten douchen want mevrouw is geen Monteur. Mevrouw gaf dit aan omdat er meerder gasten aanwezig waren in het hotel die voor dezelfd bruiloft kwamen. Het is toch vrij frappant dat ik in een kamer moet gaan douchen van onbekende gasten.a ln de ochtend voor check out aan meneer Sjoerd gevraagd of een late checkout mogelijk is meneer was bezig met het ontbijt, hij wou niet stoppen met zijn werkzaamheden om ons te woord te staan. Meneer gaf weer aan dat hij ons Bui is en dat wij geen late check out krijgen omdat HIJ dat zegt, Super slecht personeel een training hospitality is zwaar nodig. Dit is wel een budget accomodatie maar service mag echt flink omhoog. Alles is opgenomen en er wordt zeker een mail gestuurd naar de manager van dit hotel

Kamertip: Betaal paar tientjes meer voor een ander hotel het is je geld niet waard
Datum van verblijf: juli 2019