ibis Budget
Gratis annuleren tot 05/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 05/06/22
Agoda.com
Booking.comUS$ 86
PricelineUS$ 86
Hotels.comUS$ 86
Beoordeeld op 18 juli 2019

Het personeel stond ons niet netjes te woord en is zelfs politie voor ons gebeld omdat meneer Sjoerd ons niet te woord kon stond en ons ''bui'' was. Wij mochten van hem niet inchecken omdat hij dat zegt. De douchslang in een kamer was kapot wij hebben dit in de ochtend aangegeven en dit is niet gemaakt. Wij kregen te horen dat we maar in een andere kamer moeten douchen want mevrouw is geen Monteur. Mevrouw gaf dit aan omdat er meerder gasten aanwezig waren in het hotel die voor dezelfd bruiloft kwamen. Het is toch vrij frappant dat ik in een kamer moet gaan douchen van onbekende gasten.a ln de ochtend voor check out aan meneer Sjoerd gevraagd of een late checkout mogelijk is meneer was bezig met het ontbijt, hij wou niet stoppen met zijn werkzaamheden om ons te woord te staan. Meneer gaf weer aan dat hij ons Bui is en dat wij geen late check out krijgen omdat HIJ dat zegt, Super slecht personeel een training hospitality is zwaar nodig. Dit is wel een budget accomodatie maar service mag echt flink omhoog. Alles is opgenomen en er wordt zeker een mail gestuurd naar de manager van dit hotel

Kamertip: Betaal paar tientjes meer voor een ander hotel het is je geld niet waard
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 juli 2019

Goede prijs/kwaliteit. Eenvoudige kamer, met 1 minpuntje : douche in kamer. Wat onwennig als je op stap bent met 3 vriendinnen. Voor de rest wel apart toilet. Werkpuntje : de vloer was niet met nat gekuist, dat zou toch wel mogen gebeuren voor elk nieuw verblijf. Bedden lagen goed. Zeer vriendelijk personeel. Eenvoudig ontbijt, maar lekker. We komen zeker terug.

Beoordeeld op 4 juli 2019

Goede prijsverhouding voor het aangeboden basis comfort. Kamers worden dagelijks proper gemaakt. Super locatie. We zijn als vriendengroep jaarlijkse klant en komen graag terug. Telkens vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 12 juni 2019

Mij lijkt het onderhoud van de gangen een werkpunt gezien het vast tapijt. Ik denk niet dat er is gestofzuigd tijdens mijn verblijf van vier dagen.De rest leek me OK maar men zou ook nog wanden die geschonden zijn in de gangen of de liftruimten kunnen herstellen.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 mei 2019

Ivm een training had ik een verblijf voor 5 dagen nodig in Leuven. Omdat ik deze training op eigenkosten financierde viel de keuze op IBIS Budget Hotel. Dit is mij zeer goed bevallen. Aardig personeel en rustig hotel.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken