SabbeEve

4,0 van 5 bollen17 mrt 2024 beoordeeld
de voordelen:
midden in centrum
vriendelijk personeel
alles voorhanden (handdoeken, zeep, free wifi, gratis koffie/thee in de lounge)
geen straatlawaai
ruim ontbijt, werd steeds aangevuld, eieren, worstjes, wafelmaker, vers fruit, ik denk zelfs apro soyamelk gezien te hebben
afgesloten parking
airco op de kamer
verduisterende gordijnen

de nadelen:
erg nauwe parking, je moet al een goede chauffeur zijn als je er met een grote wagen wil parkeren
het bed, zowel mijn man, mezelf en zoon hebben er slecht geslapen
Ik hoorde de "stem" van de lift tot in de kamer

Dat de kamers nauw zijn, is waar maar het is een ibis hotel. Ja de badkamers zijn klein.
Maar dat heb ik niet als hinderend ervaren.
Als ik zou goed geslapen hebben, zou ik terugkomen, zeker weten.
Maar ben je een gemakkelijke slaper, zou ik niet aarzelen om hier te boeken.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
  • Radissonhotels.com
1.4 km van Ibis Leuven Centrum
2.3 km van Ibis Leuven Centrum
Restaurant
Inpandig erf met de verschillende appartementengebouwtjes
Geen aanbetaling vereist
  • Booking.com
1.1 km van Ibis Leuven Centrum
Meer hotels in Leuven bekijken
Beoordeeld op 3 maart 2024

In het centrum van Leuven gelegen, maar daarmee is meteen de belangrijkste troef vermeld. Het hotel heeft nood aan wat opfrissing, de kamers zijn klein, de badkamer niet zo comfortabel (na het douchen staat alles onder water). Het ontbijt was niet slecht, maar te nuttigen in een ongezellige ruimte.

Datum van verblijf: februari 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Leuven Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2024

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam voor een review.

Het verheugt ons te horen dat de centrale locatie van ons hotel naar wens was. We zijn trots op onze gunstige positie in het hart van Leuven, dicht bij belangrijke bezienswaardigheden en het bruisende Oude Marktplein.
We vinden het jammer dat de grootte van de kamer en de badkamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze kamers zijn inderdaad knus, zoals aangegeven, maar ze zijn efficiënt ingericht en voorzien van het Sweet Bed by ibis voor uw slaapcomfort. Hoewel onze badkamers compact zijn, hebben we maatregelen genomen om het comfort te verhogen, zoals douchecabines met deuren die naar binnen en buiten kunnen openen voor gemakkelijke toegang. Wat betreft de netheid na het douchen, we nemen uw feedback ter harte en zullen dit intern bespreken.
Het spijt ons te horen dat de ontbijtruimte niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven ernaar een aangename ontbijtbeleving te bieden met ons all-you-can-eat ontbijtbuffet, en we zullen uw opmerkingen gebruiken om te kijken hoe we de ambiance kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,

Peter, Beheerder

Beoordeeld op 2 oktober 2023

Helemaal perfect; fantastisch bed, schone sanitair en vriendelijke service. Dichter bij het centrum kun/wil je niet zitten.Ja, het is klein, maar dat valt te verwachten in een stad.
Zeker aan te raden.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 7 december 2022 via mobiele applicatie

Personeel is super vriendelijk. Vooral Frank van de receptie is top. Ook de dames aan het ontbijt zijn zeer behulpzaam. De verantwoordelijke Filipijnse dame heeft zelf vers fruitsap voor ons geperst! Echt een zeer goed familie-hotel.
Kamers zijn een beetje gehorig, doch stoort niet. Bedden zijn top, alsook goede douche.
Super centrale ligging. We komen zeker terug. Bedankt Ibis Leuven Centraal-team. Bart en Tito

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 1 juli 2022

Dit hotel ligt centraal in Leuven en heeft alles wat je nodig hebt om een praktisch verblijf te hebben: nette kamer, zeer vriendelijk onthaal, parking, goede douche. Je kan er bovendien de beste Leuvense bieren van het vat drinken !

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 14 mei 2022

Wegens een overbooking in een ander hotel zijn we hier terrecht gekomen. We hadden echt pech en door onze pech hebben we een mooie korting gekregen ,ondanks dat er s'nachts amokmakers op onze gang waren heeft dit hotel het netjes opgelost.en konden we rustig slapen. Het onbijt was 1 van de beste wat we ooit gehad hebben. Alles was aanwezig. Zelfs verse appelsien om zelf te persen je kon zelf wafels bakken. Vers fruit granola ....alles wat je je kon voorstellen was er. Personeel is super vriendelijk en ook heel erg behulpzaam. Wij komen als we nog eens naar Leuven komen zeker terug naar dit hotel. En de liggen was ook fantasy.

Datum van verblijf: mei 2022