ibis
Expedia.comUS$ 78
Booking.comUS$ 78
Destinia.comUS$ 80
Beoordeeld op 24 oktober 2021

Op 1 minuut lopen van het centrum. Kamers aan de kleine kant, zeker als je met twee personen en bagage bent. Douche erg krap. Topmatras schuift steeds van het bed. Uitzicht op parkeerplaats, auto's vlak voor je raam. Gordijn moet dus ook overdag dicht wil je even rusten. Wel superschoon.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 12 september 2021

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Het hotel ligt op een ideale lokatie om de stad te bezoeken. Vlak bij de populairste bezienswaardigheden en de meeste terrasjes. Het hotel zelf is heel proper, de kamers hebben alles wat je nodig hebt en het personeel is uiterst vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 21 maart 2021 via mobiele applicatie

Wij waren daar voor 1 nacht ,alles was super in orde ,bij aankomt aan de receptie om in te checken waren we vriendelijk ontvangen, en ook een pluim voor het ontbijt ,alhoewel we het dienden te nuttigen op de kamer, werd er alles aan gedaan om het lekker te maken ,een 2de koffie of thee was zeker geen probleem, heel vriendelijk personeel .een geslaagde keuze voor ons verblijf te leuven !

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 1 oktober 2020

De ligging van dit hotel is uitstekend. Het ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden in het centrum. We hadden de mogelijkheid om gratis onze fietsen te stallen in de afgesloten garage van het hotel. Onze kamer was gelegen aan de achterzijde en daar was nagenoeg geen omgevingsgeluid te horen. Prima locatie en zeer nette kamer.

Datum van verblijf: september 2020